Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som det beste er å vente med å spille BF4...glad jeg bestemte meg for å vente når jeg leser her og andre plasser problemene folk har. Ikke bra :(

Jeg har spilt en del jeg og kan ikke si deg er så plagsomt som noen skal ha det til... Joda... Mista save på campaign, og blir kasta ut en gang i blant, men som what... Det er nå ikke så plagsomt for min del i alle fall :)

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Ja flott, må selvfølgelig endre PSN passordet ja :p Fint de er føre var nå da, før PSN går nedenom og hjem attern gang.

 

EDIT: Problemer med å komme inn på PSN?

tror ikke dette er direkte hacking av psn, ser ut som dette rett å slett er mer personlige angrep for å få gratis innhold aka spill/dlc osv, så like greit å bytte til nytt passord etter 6-9års bruk, og ser ut som de som streamer via twitch skal være mest utsatt, men jeg er ikke noe spesielt bekymra med 13 sifret passord... hehe

Lenke til kommentar

Velvel, ser faktisk samme irritasjonsmoment med triggerene er med denne gangen som DS3. Bare man såvidt toucher skyteknappen i BF fyrar man av våpenet kan raskt bli ett irritasjonsmoment om man spiller hardcore eller prøver å snike seg rundt, noe undertegnede da har fått bevist :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

men jeg er ikke noe spesielt bekymra med 13 sifret passord... hehe

Alle passord kan i teorien bli hacka, osv, men desto flere store/små bokstaver og tegn blir det vanskeligere og tar i de fleste tilfeller lengre tid. Jeg kan innrømme at passordet mitt har 19 siffer, og det er unikt for PSN. Mange andre steder har jeg passord på 25+ tegn, og har blitt hacket. Så du skal ikke føle deg så trygg. Jeg hadde til og med å i det passordet som ble hacket, og mange tilfeldige tegn.

Et godt, generelt tips når det gjelder passord er å minst ha en stor bokstav, ha et eller flere mellomrom i passordet: Tro det eller ei, det er langt over 100 ganger vanskeligere å hacke et passord med et mellomrom, enn et uten. Det er på grunn av at de aller fleste programmene slik som bruteforce etc. ikke støtter mellomrom. Dessuten må programmet prøve å finne ut hvor mellorommet, som da er registrert som "ukjent", er. Og til slutt: Om det er mulig (ikke mulig på PSN) ha med bokstaver som bare vi i Norge har, altså ÆØÅ. Dette gjør det også nesten umulig å hacke passordet. Gjerne også ha tegn som /:;()?!,

 

PS: Posten er veldig off-topic, og jeg beklager det. Men den omhandler i allefall noe viktig.

Endret av H4rd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest gjennom hele tråden siden launch og er utrolig overrasket over at Ingen andre har hatt samme problem som meg her og der. Hvis ps4'en min er på en stund, så er det sånn at playstation store evt ikke vil åpnes og gir meg bare en blank blå skjerm som jeg kan quitte lett ved å trykke på PS knappen - og prøve igjen men med samme resultat. Alt annet fungerer som det skal - Internett browser, loade spill, game online osv. Men playstation store nekter å åpne og gir bare en blå skjerm noen ganger. Hvis jeg da restarter konsollen loades ps store helt fint uten problemer en stund før det plutselig skjer samme greiene igjen etter en stund med konsollen på. Når disse problemene med ps store åpning skjer, så er det heller ikke mulig å loade de tingene som skal stå under 'whats new' osv- det er bare en runding som rullererer rundt under det. Samme med ps store informasjonen som skal komme under spillene- bare loader og loader. Alt dette skjer mens psn er logget inn og kan sende messages til venner og alt sammen! Og som nevnt tidligere til og med spille spillene online!

 

Dette kan jo ikke være noe hardware relatert? Og ikke Internett heller siden alt annet fungerer perfekt på selve konsollen og på alle andre devices - så derfor trodde jeg at det var PSN bug eller ps4 software bug men da må jo flere enn meg oppleve dette? Er det ingen som har samme problemet? Og hvis nei, er det noen løsning for meg?!

 

Veldig frustrerende faktisk, trodde det skulle stoppe å være sånn noen dager etter launch etter PSN serverne roet ned men nå ser det ikke ut som det er problemet siden det plutselig loader helt fint noen ganger (spesielt da rett etter restart av maskinen).

 

Hadde vært deilig å få litt hjelp og tips med dette her!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt en del jeg og kan ikke si deg er så plagsomt som noen skal ha det til... Joda... Mista save på campaign, og blir kasta ut en gang i blant, men som what... Det er nå ikke så plagsomt for min del i alle fall :)

 

Å miste save fila til campaign hadde fått meg til å klikke i vinkel :p Det å bli kasta ut engang i blant i MP hadde vært greit nok men det er jo så mye andre feil spillere rapporterer. Husker ikke alle i farta nå. Så tror jeg gjør lurt i å vente noen uker..

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært hekta på sportsspill, og knapt nok eid noen.. Men, i går kjøpte jeg meg NBA 2K14 til PS4, og jeg har foretrukket over Knack, Forza 5, Ryse, DR3 og resten av andre titler.. Jeg må si at jeg storkoser meg! Er dere litt interessert i basketball og ikke redd for sportsspill, så er dette en anbefaling fra meg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...