Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen altså...på 10 minutters gameplay har Killzone bugget seg greit : Uglen henger i løse luften, og er stuck når den skal revive meg. Jeg dør selvfølgelig pga. den ikke kom frem i tide... så blir jeg senere skutt, og Ugla gjør jobben sin den og reviver meg som jeg ber om :) Det som ikke er så fett er at spillet syns det var helt greit å legge meg i en jævla spawn loop, midt i faens løse lufta i mellom togsporene ( ja det er dette fitte mappet)

 

Elsker hvor polert dette spillet er på overflaten, men syner bedrar altså :p Og hvor er den digge skytefølesen fra de tidligere spillene? Stort sett de fleste våpen til nå ha vært pea-shooters, med enkelte unntak da.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen altså...på 10 minutters gameplay har Killzone bugget seg greit : Uglen henger i løse luften, og er stuck når den skal revive meg. Jeg dør selvfølgelig pga. den ikke kom frem i tide... så blir jeg senere skutt, og Ugla gjør jobben sin den og reviver meg som jeg ber om :) Det som ikke er så fett er at spillet syns det var helt greit å legge meg i en jævla spawn loop, midt i faens løse lufta i mellom togsporene ( ja det er dette fitte mappet)

 

Elsker hvor polert dette spillet er på overflaten, men syner bedrar altså :p Og hvor er den digge skytefølesen fra de tidligere spillene? Stort sett de fleste våpen til nå ha vært pea-shooters, med enkelte unntak da.

sinnsykt med bugs du finner i spill mala, har fullført 4-5 første bretta på medium + har startet spillet nå på hard og ikke møtt på en eneste bug :hm: kanskje digital utgave er bedre enn spill på plate, men så ser ikke jeg etter bugs heller utenom viss de faller i hode på meg

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Skal teste alt du nevner og gi tilbakemelding her :) takk igjen!

Viss ingen av råda du har fått tidligere hjelper så kan du og prøve å laste ned denne:

 

http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/new-install/index.htm#installationSteps

 

Bare husk man trenger usb minnepenn så står alle instruksjoner man trenger på sida, jeg brukte selv den oppdateringa å har ikke hatt noen problemer

Lenke til kommentar

Okey, dette var dritt

 

Logget på ps4 nettopp, kom meg ikke på psn av en merkelig grunn, fikk beskjed om at jeg måtte byttet passord, fett nok tenkte jeg, så stod det at det ble send mail til [email protected]

 

Så kom jeg på at jeg har slettet den mailen grunnet inntrengere etc.

 

What do i do now :S

Du ringer bare nordisk film, sier fødselsdatoen din og svarer på noen spørsmål de har.

Lenke til kommentar

Okey, dette var dritt

 

Logget på ps4 nettopp, kom meg ikke på psn av en merkelig grunn, fikk beskjed om at jeg måtte byttet passord, fett nok tenkte jeg, så stod det at det ble send mail til [email protected]

 

Så kom jeg på at jeg har slettet den mailen grunnet inntrengere etc.

 

What do i do now :S

lag ny mail samme bruker ;)

altså mail med samme navn som den du sletta, så kan du endre dette etterpå :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

lag ny mail samme bruker ;)

altså mail med samme navn som den du sletta, så kan du endre dette etterpå :)

OMG

 

du er et geni, hvis dette funker så er jeg evig takknemlig

 

 

 

----------------

 

 

Edit; det funka ikke, står at det finnes en bruker med den mailen, slettet den for 2-3 måneder siden, men men. Prøvde å gjenopprette kontoen, men da stod det at den hadde vært slettet for lenge, får allikevel ikke muligheten til å lage ny konto med samme bruker :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Mala, nå er jeg sikker på at du har en konsoll med problemer. Du får bare sende den inn, eller prøve å fikse selv.

 

Neppe. konsollen fungerer eksemplarisk, bortsett fra litt software humbug her og der. Kanskje jeg bare er mere observant enn enkelte her inne? Eller rett og slett bare pirkete? Spiller på det vanskeligste om det skulle ha noe å si :) Slike bugs virker å dukke jo som regel opp helt tilfeldig uansett. Utelukker jo heller ikke min typiske uflaks, PS4 eventyret mitt startet jo ikke akkurat glansfullt..

 

Kjøpte meg forøvrig ett PX4 headset i dag, mye herligere p spille BF ihvertfall. Sourrounden er som forventet, ikke brukbar og gir ett grøtete bilde. Men slik er det som regel med slik emulert sourround. Noen som vet når Sony tenker å patche inn støtte for BT-headsett?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

nordisk film?!? ekke de bare importør, fikk beskjed i en pm å ringe nr som står her

 

https://www.facebook.com/SonyPlayStationNorge/info

 

evt mailen som står der

 

---

 

suger litt, hadde sett frem til battlefield mp i natt, men men

playstation norge er vel egentlig nordisk film? Hver gang jeg snakker med dem, så får jeg i alle fall mail tilbake fra nordisk film :S

Lenke til kommentar

https://account.sonyentertainmentnetwork.com/liquid/login.action

 

Prøv å logg deg på der ^^ med den eposten du hadde registrert og ditt gamle passord

To sign in, an update of your account information is required. An e-mail message with instructions has been sent to [email protected]. It may take up to 24 hours to receive this message.

 

 

Takk for god hjelp, men har nå innsett at jeg bare er nødt til å vente til mandag, men men

Lenke til kommentar

To sign in, an update of your account information is required. An e-mail message with instructions has been sent to [email protected]. It may take up to 24 hours to receive this message.

 

 

Takk for god hjelp, men har nå innsett at jeg bare er nødt til å vente til mandag, men men

den var jo lei men men du klarer deg til mandag, og i verste fall kan du jo lage deg en midlertidig psn konto å ta 14 dagers ps+ gratis til du får ordna opp i tinga ;)

 

Alle nye brukere av ps4 får 14 dagers trial med ps+ på norsk konto

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...