Gå til innhold

LG Nexus 4 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det eneste som er negativt med denne mobilen er at det er en LG....

 

Haha, ja, virker ikke som du er den første som tenker det.... Snublet over et kupp her om dagen, hvis jeg ikke tar feil selges LG sin toppmodel, LG 4X HD P880 til under 2800, den var ny i mai, og har til sammenligning tapt seg 1200kr mer i pris enn GS3, mer enn dobbelt så rask reduksjon i pris. Så vidt jeg har sett den telefonen som gir mest for pengene i Norge nå..

Lenke til kommentar

Men hva er egentlig forskjellen mellom denne og LG Optimus G? Bortsett fra dårligere kamera, mindre mindre og rent android-skall (4.2)?

 

Nexus 4 vil få softwareoppdaering umiddelbart når en ny Androidversjon lanseres, Optimus G vil kanskje få softwareoppdatering en eller gang den også :mrgreen:

 

Jeg har en Optimus 2x, verdens første dual core telefon, liggende i en skuff. Den har fortsatt versjon 2.3.4, mens Samsungs sammenlignbare modell,S2, snart får 4.1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig denne virker litt skuffende. Kun 16 gb lagring, ingen minnekort og ingen LTE? Tror nok jeg kommer til å vente enda litt lengre med å bytte ut min gamle HTC desire.

 

Noen som vet hvilke telefon det er verdt å vente på nå? Vurderte egentlig GS3 sterkt, men det ble nå til at jeg ventet ;)

Lenke til kommentar

Er overasket at prisen på Nexus 4 ikke har fått mer oppmerksomhet så langt. Ikke bare er den billig, den er så sykt billig at den vil gjøre omveltninger i hele smartelefon-makedet. Jeg er klar over at den har noen mangler, og for noen vil mangel på lagringsplass være en deal-breaker.

Men om dette ikke gjelder deg, kan man gjøre et utrolig kjøp.

 

Noen priser fra Amazon:

-Galaxy S3: $550

-One X: $450

-Lg 4x hd: $400

-One S $395

-Xperia S: $378

-Galaxy S2: $395

 

Og altså nye Nexus 4 til $349 på Google play.

 

Det skjer ikke så ofte at at ny toppmodell kommer på markedet og nærmest halverer prisen i forhold til hva en ny toppmodell pleier å koste. Jeg hadde ikke blitt overasket om den ble lansert med en pris på over $700.

 

Det blir spennende å se hva som skjer framover, om den er så bra som den ser ut til å være, må det skje store ting med prisene i resten av markedet, om de andre produsentene har lyst til å være med på festen.

Lenke til kommentar

@ isen: Hvordan får du opp den prisen? Jeg får bare apps opp i google play på min s2.Det du skriver er helt ekstremt utrolig. Tipper det bare gjelder et visst antall. Hvordan kjøper jeg???

 

Jeg sitter i usa, så det er nok forklaringen. Virker faktisk som det er den ordinære prisen. Faktisk samme pris som gamle galaxy nexus hadde på google play i går. Prisen blir sikkert litt høyere i Norge, men sikkert ikke allverden. Kanskje samme forhold som Nexus 7 har i usa og i norge, sannsynligvis kommer nexus 4 under 3000 kr ved lansering.

 

edit: Legger ved screenshot

post-26464-0-85553100-1351549488_thumb.png

Endret av isen
Lenke til kommentar

Jeg sitter i usa, så det er nok forklaringen. Virker faktisk som det er den ordinære prisen. Faktisk samme pris som gamle galaxy nexus hadde på google play i går. Prisen blir sikkert litt høyere i Norge, men sikkert ikke allverden. Kanskje samme forhold som Nexus 7 har i usa og i norge, sannsynligvis kommer nexus 4 under 3000 kr ved lansering.

 

Takk, tenkte det var i usa eller noe, men visste ikke at du var der :p

 

Veldig interessant strategi fra Google ja, vil ikke la windows etablere seg og iphone ser ut til å være på vei mot stupet.... (joda det er det, ingen er begeistret for iphone 5 :p) Jeg tror Google lukter verdensherredømme rett rundt hjørnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...