Snylter Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 I dag kom jaggu mitt Nexus 10 i posten Blir artig å teste ut i kveld..! Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Hva står det på deres brett under wifi tilkoblingshastighet? Hos meg er det 130MB... Har lest at den skal kunne gå på 300MB,men det har aldri hendt til meg... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Så en sånn her da: http://www.komplett....aspx?sku=629084 2m er litt kort, og det var den eneste komplett hadde Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Hva står det på deres brett under wifi tilkoblingshastighet? Hos meg er det 130MB... Har lest at den skal kunne gå på 300MB,men det har aldri hendt til meg... 130 Mbps her også. Lenke til kommentar
Notelover Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Hey! Fikk min nexus 10 32 gig idag fra Multicom. Har et stort problem.. Får ikke koblet det til mitt nettverk. Står at det "autentiserer", så dropper signalstyrken til nesten null og så får jeg ikke koblet det opp. Noe skuffende dette. Noen forslag?? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Hva slags trådløst tilgangspunkt har du? Jeg har erfart med en haug av Samsung-enheter at det er problemer med diverse tilgangspunkter og routere fra D-link. Lenke til kommentar
fasselan Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Du var mitt brett også endelig i mine hender :-) Jeg bestilte også fra Multicom. Ser at flere har nevnt at pakke er åpnet for at de skal kunne legge inn riktig ladekontakt (standard er vel amerikansk versjon). I min pakke fikk jeg med en liten hendig reiseadapter, det var jo flott, men det betyr at jeg nå må bruke den amerikanske laderkontaktdelen PLUSS reiseadapteret. Er det flere som har fått dette? Jeg antar at Multicom vil sende meg rett del, men at de ikke hadde dette på lageret nå. Jeg sender dem iallefall en e-post. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Mail ifra CDON idag. Ordren er kansellert, da de ikke får inn brettet likevel. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Du var mitt brett også endelig i mine hender :-) Jeg bestilte også fra Multicom. Ser at flere har nevnt at pakke er åpnet for at de skal kunne legge inn riktig ladekontakt (standard er vel amerikansk versjon). I min pakke fikk jeg med en liten hendig reiseadapter, det var jo flott, men det betyr at jeg nå må bruke den amerikanske laderkontaktdelen PLUSS reiseadapteret. Er det flere som har fått dette? Jeg antar at Multicom vil sende meg rett del, men at de ikke hadde dette på lageret nå. Jeg sender dem iallefall en e-post. Tror nok det er denne adapteren det har vært snakk om, og ikke et erstatningsstøpsel. Så du har nok fått det samme som alle andre Du var mitt brett også endelig i mine hender :-) Jeg bestilte også fra Multicom. Ser at flere har nevnt at pakke er åpnet for at de skal kunne legge inn riktig ladekontakt (standard er vel amerikansk versjon). I min pakke fikk jeg med en liten hendig reiseadapter, det var jo flott, men det betyr at jeg nå må bruke den amerikanske laderkontaktdelen PLUSS reiseadapteret. Er det flere som har fått dette? Jeg antar at Multicom vil sende meg rett del, men at de ikke hadde dette på lageret nå. Jeg sender dem iallefall en e-post. Tror nok det er denne adapteren det har vært snakk om, og ikke et erstatningsstøpsel. Så du har nok fått det samme som alle andre Lenke til kommentar
fasselan Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Tror nok det er denne adapteren det har vært snakk om, og ikke et erstatningsstøpsel. Så du har nok fått det samme som alle andre Tror nok det er denne adapteren det har vært snakk om, og ikke et erstatningsstøpsel. Så du har nok fått det samme som alle andre Ja du har rett. Fikk beskjed fra Multicom. Jeg synes derimot de burde ha informert om dette. Håper DX (eller andre) selger rett støpsel snart. Lenke til kommentar
Notelover Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Hva slags trådløst tilgangspunkt har du? Jeg har erfart med en haug av Samsung-enheter at det er problemer med diverse tilgangspunkter og routere fra D-link. Stemmer det du sier.. Har D-link. Eller lettere sagt hadde. Skifta ut d-link-driten med en nymotens router på 300 mbps. Og den nye nexusen logget seg på nettverket i en fei. Forøvrig et nydelig nettbrett med en vanvittig bra skjerm. Lenke til kommentar
Alpha123 Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Da fikk jeg beskjed fra CDON at de ikke kommer til å ta inn Nexus 10 ettersom leverandøren ikke leverer de lenger. Jeg fikk hele 50 kr i rabatt på neste kjøp etter å ha ventet over 3 måneder på produktet deres. Hadde jeg ikke vært så apatisk til hele opplegget etter så lang tid så tror jeg at jeg hadde blitt småforbanna. 50 kr.. haha.. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg fikk 500,- i fra multicom fordi de dyttet meg bak i køen og solgte ut partiet med Nexuser Før jeg fikk min Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Men kanke noen svare meg a ? dere som har fått fra MULTICOM. Er det mye lightbleeding? På nexusen deres? Jeg kjøpte meg galaxy note 10.1 3G , brukte det og leverte det tilbake da det var lightbleeding, og oppløsninga var ikke noe å rope hurra for. Burde man vente mon tro? eller ? Ser ikke ut som det blir lansert i norge offisielt ,og nå er det kun multicom som har dem -_- Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Det er noe lightbleed i ett hjørne. Men ingenting som blir lagt merke til ved vanlig bruk. Merker det så vidt om jeg begynner å lete etter det. Hadde aldri lagt merke til det om jeg ikke hadde lest om det her. Absolutt ikke noe jeg ser på som et problem. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Da fikk jeg beskjed fra CDON at de ikke kommer til å ta inn Nexus 10 ettersom leverandøren ikke leverer de lenger. Jeg fikk hele 50 kr i rabatt på neste kjøp etter å ha ventet over 3 måneder på produktet deres. Hadde jeg ikke vært så apatisk til hele opplegget etter så lang tid så tror jeg at jeg hadde blitt småforbanna. 50 kr.. haha.. Samme her. Møkkabedrift Lenke til kommentar
Notelover Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Det er noe lightbleed i ett hjørne. Men ingenting som blir lagt merke til ved vanlig bruk. Merker det så vidt om jeg begynner å lete etter det. Hadde aldri lagt merke til det om jeg ikke hadde lest om det her. Absolutt ikke noe jeg ser på som et problem. Helt enig med Mumsen her. Tok ned appen: Backlight Bleed Test. Var litt synlig bleed nede i høyre hjørne, men ikke noe jeg legger merke til ved daglig bruk som feks film etc. Så hadde nok ikke merket noen ting hvis jeg ikke hadde lest om dette "problemet" her.. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Noen her som har rootet sin? Jeg får min på mandag og kommer til å roote den og installere Paranoid Android og AdAway på den etterhvert Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Skal det ikke være mulig å få 300mb tilkoblingshastighet om man har en router som støtter 2,4 OG 5 ghz? og hvilken browser bruker dere? Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg bruker Dolphin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå