Gå til innhold

Den store Nexus 10-tråden


borchgrevink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du var mitt brett også endelig i mine hender :-)

 

Jeg bestilte også fra Multicom. Ser at flere har nevnt at pakke er åpnet for at de skal kunne legge inn riktig ladekontakt (standard er vel amerikansk versjon). I min pakke fikk jeg med en liten hendig reiseadapter, det var jo flott, men det betyr at jeg nå må bruke den amerikanske laderkontaktdelen PLUSS reiseadapteret. Er det flere som har fått dette?

Jeg antar at Multicom vil sende meg rett del, men at de ikke hadde dette på lageret nå. Jeg sender dem iallefall en e-post.

Lenke til kommentar

Du var mitt brett også endelig i mine hender :-)

 

Jeg bestilte også fra Multicom. Ser at flere har nevnt at pakke er åpnet for at de skal kunne legge inn riktig ladekontakt (standard er vel amerikansk versjon). I min pakke fikk jeg med en liten hendig reiseadapter, det var jo flott, men det betyr at jeg nå må bruke den amerikanske laderkontaktdelen PLUSS reiseadapteret. Er det flere som har fått dette?

Jeg antar at Multicom vil sende meg rett del, men at de ikke hadde dette på lageret nå. Jeg sender dem iallefall en e-post.

Tror nok det er denne adapteren det har vært snakk om, og ikke et erstatningsstøpsel. Så du har nok fått det samme som alle andre

 

Du var mitt brett også endelig i mine hender :-)

 

Jeg bestilte også fra Multicom. Ser at flere har nevnt at pakke er åpnet for at de skal kunne legge inn riktig ladekontakt (standard er vel amerikansk versjon). I min pakke fikk jeg med en liten hendig reiseadapter, det var jo flott, men det betyr at jeg nå må bruke den amerikanske laderkontaktdelen PLUSS reiseadapteret. Er det flere som har fått dette?

Jeg antar at Multicom vil sende meg rett del, men at de ikke hadde dette på lageret nå. Jeg sender dem iallefall en e-post.

Tror nok det er denne adapteren det har vært snakk om, og ikke et erstatningsstøpsel. Så du har nok fått det samme som alle andre

Lenke til kommentar

Tror nok det er denne adapteren det har vært snakk om, og ikke et erstatningsstøpsel. Så du har nok fått det samme som alle andre

 

 

Tror nok det er denne adapteren det har vært snakk om, og ikke et erstatningsstøpsel. Så du har nok fått det samme som alle andre

 

Ja du har rett. Fikk beskjed fra Multicom. Jeg synes derimot de burde ha informert om dette. Håper DX (eller andre) selger rett støpsel snart.

Lenke til kommentar

Hva slags trådløst tilgangspunkt har du?

Jeg har erfart med en haug av Samsung-enheter at det er problemer med diverse tilgangspunkter og routere fra D-link.

 

Stemmer det du sier.. Har D-link. Eller lettere sagt hadde. Skifta ut d-link-driten med en nymotens router på 300 mbps. Og den nye nexusen logget

seg på nettverket i en fei. Forøvrig et nydelig nettbrett med en vanvittig bra skjerm.

 

Lenke til kommentar

Da fikk jeg beskjed fra CDON at de ikke kommer til å ta inn Nexus 10 ettersom leverandøren ikke leverer de lenger. Jeg fikk hele 50 kr i rabatt på neste kjøp etter å ha ventet over 3 måneder på produktet deres. Hadde jeg ikke vært så apatisk til hele opplegget etter så lang tid så tror jeg at jeg hadde blitt småforbanna.

 

50 kr.. haha..

Lenke til kommentar

Men kanke noen svare meg a ? dere som har fått fra MULTICOM.

Er det mye lightbleeding?

På nexusen deres? :p Jeg kjøpte meg galaxy note 10.1 3G , brukte det og leverte det tilbake da det var lightbleeding, og oppløsninga var ikke noe å rope hurra for. Burde man vente mon tro? eller ? Ser ikke ut som det blir lansert i norge offisielt ,og nå er det kun multicom som har dem -_-

Lenke til kommentar

Da fikk jeg beskjed fra CDON at de ikke kommer til å ta inn Nexus 10 ettersom leverandøren ikke leverer de lenger. Jeg fikk hele 50 kr i rabatt på neste kjøp etter å ha ventet over 3 måneder på produktet deres. Hadde jeg ikke vært så apatisk til hele opplegget etter så lang tid så tror jeg at jeg hadde blitt småforbanna.

 

50 kr.. haha..

Samme her. Møkkabedrift

Lenke til kommentar

Det er noe lightbleed i ett hjørne. Men ingenting som blir lagt merke til ved vanlig bruk. Merker det så vidt om jeg begynner å lete etter det. Hadde aldri lagt merke til det om jeg ikke hadde lest om det her. Absolutt ikke noe jeg ser på som et problem.

 

Helt enig med Mumsen her. Tok ned appen: Backlight Bleed Test. Var litt synlig bleed nede i høyre hjørne, men ikke noe jeg legger merke til ved daglig bruk som feks film etc. Så hadde nok ikke merket noen ting hvis jeg ikke hadde lest om dette "problemet" her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...