Gå til innhold

Den store Nexus 10-tråden


borchgrevink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Min har blitt sendt. Får den på onsdag :D

Og du bestilte din på lørdag? Jeg bestilte min på fredag, og fikk denne mailen nå:

 

Hei!

 

Det er dessverre slik at du er en av de uheldige som må vente på et nytt parti. Jeg har ikke fått noen leveringsdato heller, dessverre. Vil du la bestillingen stå, eller ønsker du å kansellere?

 

Beklager dette!

 

 

Hva skal man si til det?

Lenke til kommentar

Og du bestilte din på lørdag? Jeg bestilte min på fredag, og fikk denne mailen nå:

 

Hei!

 

Det er dessverre slik at du er en av de uheldige som må vente på et nytt parti. Jeg har ikke fått noen leveringsdato heller, dessverre. Vil du la bestillingen stå, eller ønsker du å kansellere?

 

Beklager dette!

 

 

Hva skal man si til det?

 

Kjipe greier,men jeg hadde latt den stå.

Samme beskjed fikk jeg da jeg bestillte min,og dagen etter jeg fikk en slik mail,kom det inn et uventet nytt part.

Så man vet aldri...

Lenke til kommentar

 

 

Kjipe greier,men jeg hadde latt den stå.

Samme beskjed fikk jeg da jeg bestillte min,og dagen etter jeg fikk en slik mail,kom det inn et uventet nytt part.

Så man vet aldri...

Det er kjipt ja. De innrømmet det selv at de hadde gjort en feil og sendt ut til folk som bestilte på et senere tidspunkt enn meg.

 

Hjelper meg lite når jeg snart bir borte i to uker i jobbsammenheng..

Lenke til kommentar

Og du bestilte din på lørdag? Jeg bestilte min på fredag, og fikk denne mailen nå:

 

Hei!

 

Det er dessverre slik at du er en av de uheldige som må vente på et nytt parti. Jeg har ikke fått noen leveringsdato heller, dessverre. Vil du la bestillingen stå, eller ønsker du å kansellere?

 

Beklager dette!

 

 

Hva skal man si til det?

 

Jeg bestilte den 16. feb. ja. Også dagen etter (søndag) var jeg inn på Multicom.no og så at de hadde blitt utsolgt for Nexus 10 32 GB. Da sendte jeg de mail for å spørre om det har blitt reservert et nettbrett til meg siden det var 5+ på lager da jeg bestilte. Da fikk jeg mail tilbake på at ja de har reservert og har sendt det ut. Akk nå er brettet i Oslo, får den i morgen. Men kjipt at du som bestilte dagen før ikke får det. Du burde skrive mail og fortelle de det.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg bestilte den 16. feb. ja. Også dagen etter (søndag) var jeg inn på Multicom.no og så at de hadde blitt utsolgt for Nexus 10 32 GB. Da sendte jeg de mail for å spørre om det har blitt reservert et nettbrett til meg siden det var 5+ på lager da jeg bestilte. Da fikk jeg mail tilbake på at ja de har reservert og har sendt det ut. Akk nå er brettet i Oslo, får den i morgen. Men kjipt at du som bestilte dagen før ikke får det. Du burde skrive mail og fortelle de det.

Noen er mer heldig enn andre! Hehe. Sendte mail om det. Fikk til slutt svar, etter noen mailer frem og tilbake, om at det var skjedd en feil hos dem som flyttet meg bak i køen, og bare en liten beklagelse.

 

Kjipt, for det ble siste ordre i fra multicom.

Lenke til kommentar

Noen er mer heldig enn andre! Hehe. Sendte mail om det. Fikk til slutt svar, etter noen mailer frem og tilbake, om at det var skjedd en feil hos dem som flyttet meg bak i køen, og bare en liten beklagelse.

 

Kjipt, for det ble siste ordre i fra multicom.

 

Hehe. Liten bursdagsgave fra Multicom til meg :p

Lenke til kommentar

Jeg syns det er verdt de pengene det koster ekstra for 32gb for jeg legger innpå typ 1080 filer og ser de på *tven*. Hvis jeg hadde hatt en 16gb så ville det ikke vært plass til Spotify listen min ikke tillegg så da hadde det blitt unødvendig mye stress hver gang jeg skulle gjøre det

Endret av Pansergnom
Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt og benyttet min nye Nexus 10 i siden i går kveld. Kan ikke si meg annet enn superfornøyd! Noe synlig lyslekkasje i hjørnene, men det kan jeg leve med. Ser meg heldig ved å ha mottatt et brett som er solid satt i sammen, uten knirkelyder eller andre mangler.

 

Nå mangler jeg bare et bra cover rundt min nye baby.

Har siklet på dette, men teite Amazon vil av en eller annen grunn ikke sende dette til Norge. Kanskje noen som kan hjelpe meg?

 

http://www.amazon.co...=A2VT4H683M5NNA

Endret av Axxa
Lenke til kommentar

Fikk min 32 GB tidligere i dag (0700).Er veldig fornøyd så langt.

 

Da har jeg mottatt og benyttet min nye Nexus 10 i siden i går kveld. Kan ikke si meg annet enn superfornøyd! Noe synlig lyslekkasje i hjørnene, men det kan jeg leve med. Ser meg heldig ved å ha mottatt et brett som er solid satt i sammen, uten knirkelyder eller andre mangler.

 

Nå mangler jeg bare et bra cover rundt min nye baby.

Har siklet på dette, men teite Amazon vil av en eller annen grunn ikke sende dette til Norge. Kanskje noen som kan hjelpe meg?

 

http://www.amazon.co...=A2VT4H683M5NNA

 

Må si du har bra smak :) Har bestilt denne via Ebay. Får den om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte meg en 32 gb fra Google som blir sendt til en bekjent i USA.. Får satse på at den går rett gjennom tollen, men uansett så blir det billigere enn å kjøpe en i Norge..

 

går sikkert bra, jeg mottok en pakke med 3 nexuser for et par uker siden, og har ikke betalt en krone i norske avgifter. ble til slutt ca 3200kr inkl. frakt og litt amerikanske avgifter for 32gb versjonen

Endret av gmhaga
Lenke til kommentar

Fikk min 32 GB tidligere i dag (0700).Er veldig fornøyd så langt.

 

 

 

Må si du har bra smak :) Har bestilt denne via Ebay. Får den om ikke så lenge.

 

Takk, og velkommen med i klubben. Det er en super maskin. Fant noen alternativer nå. Takk for tipset!

Endret av Axxa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...