Jump to content
Argoniel

Grove vitser!

Recommended Posts

På et forum en gang for ganske mange år siden: Det var om samliv og noe sånt, og en kvinne med Asperger var med i debatten.
Kom til å si ordene "hvis man har lyst på pilt, så er jo det forståelig".. I en sammenheng.
Mye senere forsto jeg at det var ganske bak mål. og forsto hvorfor dama ikke kommenterte.

Men om dette er en vits er jeg usikker på.  Ja jeg har drukket. :blush:

På et forum en gang for ganske mange år siden: Det var om samliv og noe sånt, og en kvinne med Asperger var med i debatten.

Kom til å si ordene "hvis man har lyst på pilt, så er jo det forståelig".. I en sammenheng.

Mye senere forsto jeg at det var ganske bak mål. og forsto hvorfor dama ikke kommenterte.

Men om dette er en vits er jeg usikker på.  Ja jeg har drukket. :blush:

Det store spørsmålet her er hva i h#* har du drukket?

• Like 3

Hun hadde akkurat fortalt hvordan terroristen, få uker etter at han var arrestert for massedrapene i 2011, hadde fleipet med at han ville ha «Ridderost» på brødskiven fra kjøkkenet på Ila – en henvisning til sin egen selvpåførte «Ridder»-rolle i den oppdiktede organisasjonen «Knights Templar».

-----------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/10637496

Peter Madsen :p

Edited by "Bjørnar"

Annonse

Der ingen skulle tru at Breivik kunne bu (eller Forbryter-Farmen på TV2 : ABB , Krekar , Orderud , Toska , Lommemannen , Pål Enger osv)

Edited by "Bjørnar"

- Mamma, mamma, storesøster har fått mensen!

- Lille venn, hvordan vet du det?

- Jo det smakte blod av tissen til pappa!

• Like 1

Hva kalles en baby som sprenger seg i lufta ?

-Baby boom

--------------------------------------------

Hvis man kjøper et slikt "pedometer" så vil det vel gå amokk når man nærmer seg Sotra......eller Bjugn ?

Edited by "Bjørnar"

Lille Fridtjof satt på terrassen sammen med bestefar, da de så en meitemark komme opp av bakken. "Får du den nedi hullet den kom fra, så skal du få fem kroner av meg" sa bestefar. Fridtjof tenkte seg litt om, før han gikk inn og hentet bestemors hårspray. Etter noen runder med spray gikk det lett å dytte marken ned igjen. "Skulle du ha sett" sa bestefar, "her har du fem kroner".

Neste dag satt Fridtjof og bestefar på terrassen igjen. "Se her gutt" sa bestefar, "her har du fem kroner". Fridtjof så på bestefar og sa "jammen, jeg fikk jo fem kroner av deg i går"? "Jada" sa bestefar, "men denne femmeren er fra bestemor".

• Like 2

Dikt fra søta bror :

En mongoloid som är så suicid
Med en massa kromosomer för mycket
pallade han ej av trycket
Så han fick allt nu sätta stopp
Därför blev det suicide by cop

------------------------------------------------

Eric hade en extra kromosom
Han hade ju downs syndrom
Han var resten av en sprucken kondom
Han stackars mor fick efter födseln kondylom

Men han förblev oskuld den stackars fan
Tills han stöp av en kula mitt på plan
Det var så det för mongo-Eric tog slut
Tack vare polisen fick han sig i alla fall ett riktigt skjut

--------------------------------------------------------------------

Hört bland poliserna efter skjutningen..

He is Down.

Edited by "Bjørnar"

1_What's the difference between Paul Walker and a computer? I give a fuck when my computer crashes.

2_My Grandpa said, "Your generation relies too much on technology!" I replied, "No, your generation relies too much on technology!" Then I unplugged his life support.

3_What do you call a five year old with no friends? A sandy hook survivor.

4_Jesus Christ fed 2,000 people with 5 loaves of bread and 2 fish, but Adolf Hitler made 6 million Jews toast.

5_What's the worst thing about breaking up with a Japanese girl? You have to drop the bomb twice before she gets the message.

6_What's got 5 arms, 3 legs and 2 feet? The finish line at the Boston Marathon.

7_What did the boy with no hands get for Christmas? GLOVES! Nah, just kidding... He still hasn't unwrapped his present.

8_How do Ethiopians celebrate their kids first birthday? By putting flowers on the grave.

9_How did Rihanna find out Chris Brown was cheating on her? She found another woman's lipstick on his knuckles.

10_How can you tell if your wife is dead? The sex is the same but the dishes start piling up.

Edited by "Bjørnar"
  • Like 2

Lille Per tar foreldrene sine på fersken i å ha samleie og spør, “Pappa! Hva er det du gjør?”
Faren svarer “Jeg fyller opp tanken på moren din.”
Lille Per svarer da “Ok. Men du burde skaffe deg en modell som er mer økonomisk. Postmannen fylte henne i dag tidlig.”

Et skip blir utsatt for en storm og synker.

To karer og en jente overlever ved å komme seg i en livbåt og blir skipbrudden på en øde øy.

Siden de ikke har noe å gjøre hele dagen utenom å spise og sove, har de bare sex.

Etter noen uker blir dessverre jenta syk og dør.

De to mennene vet ikke lenger hva de skal gjøre, så de fortsetter å ha sex.

Etter noen dager med sex føler de seg skyldige over det de har gjort … så de begraver henne.

• Like 1