Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

kunne jo åpnet for å kjøpe nytt område ved siden av til en pris som krever godt utdannede innbyggere som skattebetalere. la oss si et nytt landområde ala 2x2km til 2millioner for det første, dobbelte for neste deretter osv. da hadde man sånn sett hatt et mål å jobbe seg mot. føler på en måte at simcity har stagnert i nåværende form etter ca. 8 timer i samme by, når enkelte, men viktige mekanismer i spillet ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du trenger flere utdannede folk i byen ja. Pass på at skolen ikke er full, da kan det være at de som ikke blir utdannet får jobben. da er jo løpe kjørt :p

 

Har mange skoler og de er langtfra fulle. Mangler bare universitet ;) Trenger cirka 90 studenter til. Men synes det er rart jeg bare har industrial tech level 1.

 

kunne jo åpnet for å kjøpe nytt område ved siden av til en pris som krever godt utdannede innbyggere som skattebetalere. la oss si et nytt landområde ala 2x2km til 2millioner for det første, dobbelte for neste deretter osv. da hadde man sånn sett hatt et mål å jobbe seg mot. føler på en måte at simcity har stagnert i nåværende form etter ca. 8 timer i samme by, når enkelte, men viktige mekanismer i spillet ikke fungerer.

 

Hva er det som ikke funker hos deg nå? Jeg har funnet en del bugs, men så langt går det ann å spille seg rundt dem.

Lenke til kommentar

Erfarte til min store overaskelse at når jeg dreit i både barneskole og vgs og plasserte et enkelt community college midt mellom industri og befolkning så ble alt high tech nesten med en gang. Fikk også driftet et atomkraftverk uten problemer. Er visst ikke noe problem å hoppe over noen klasser :tease:

Lenke til kommentar

DOH! Fant nettopp ut at man kan utvide parker... og at disse utvidelsene ikke trenger være koblet til vei! Bare dobbeltklikke dem for å oppgradere.

 

Hmm, funker ikke her, er det bare for visse type parker? Jeg testet på en "Stor park med gangsti", dobbeltklikket på denne, men det skjedde ikke noe.

Lenke til kommentar

Hva er den "peneste" måten å tjene penger på? :) Etter å ha bygd typisk spesialbyer med olje etc, som ikke ser ut til slutt, så bygger jeg nå en by hvor design er i fokus. Den begynner å se bra ut, men litt usikker på hva jeg skal gjøre for å tjene litt. Tjener jo en brøkdel av hva jeg gjorde med bensin etc. Er turisme kanskje noe å satse på?Ser jo i alle fall pent ut. :) Men er det noe å hente her? Har planlagt et stadion langs sjøen.. blir vakkert! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...