Gå til innhold

Hva er den siste filmen dere har sett på kino?


Chocolate-Monster

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Dawn of the Planet of the Apes (i 3D)

 

Så den med noen venner i dag. Var en grei film, men venter nå selvfølgelig på fortsettelsen. (:

- var at brillene veide sånn 2kg så måtte flytte på dem hele tiden siden ble vondt bak ørene eller uansett hvor man hadde dem og nesa ble knust. Mange andre hadde samme problem, så mot slutten ble det fikkling med brillene hvert 5 min og filmen ble sånn glemmt.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Ankom Filippinene paa torsdag, og begynnte ikke paa jobb foer mandag. Var derfor helt alene hele helgen og brukte den paa blandt annet kino.

 

Kinoen her er helt utrolig. Digre lenestoler (tenk stressless) som du omtrent blir borte i naar du setter deg ned. Et bord mellom hvert sete, hvor det kommer personell og gir deg popkorn og drikke med det samme du setter deg ned. Og trykker du paa knappen paa bordet, saa kommer de snikende inn med mer forsyninger. Service!

 

Uansett. Jeg saa Dawn of the Planet of the Apes og Under the Skin. Foerstnevnte var helt paa det gjevne, mens den siste virkelig falt i smak.

 

Vurderer aa se Guardians of the Galaxy der til helgen, selv om det ikke helt er min type film. Kinoen er i seg selv en opplevelse vell verdt de 50-60 kronene det koster.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg går nesten aldri på kino lenger. Billettprisene er alt for høye. Man betaler like mye for en enkelt kino-billett som man gjør for å kjøpe filmen i en butikk. På kino er det i tillegg masse bråk og prating gjennom hele filmen. Folk som skravler, tar bilder og surfer med mobiltelefonen er irriterende...

Lenke til kommentar

Guardians of the Galaxy i 3D paa IMAX.

 

Underholdende film, selv om den var smekkfull av plotthull. De burde satset mer paa det som fungerte, nemlig den sjarmerende humoren. De siste 30 minuttene var rett og slett kjedelige.

 

Det beste med filmen var Chris Pratt, det trudde jeg aldri jeg kom til aa si. Perfekt cast.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ville se gone girl, men ja var utsolgt så jeg så fury istedenfor. :)

En ok film. Likte veldig godt smådetaljer som dem hadde med da man så at soldatene var barn og at folk døde som fluer og lå langs veiene og noen var potetmos etter å ha blitt kjørt over 100ganger og ingen brydde seg. + alle de tyske som nekta dra i krig ble hengt og hang rundt med skilt som det stod "jeg er en feigeing som ikke tørr dra i krig for Tyskland". på. Men så var det selvfølgelig en del som gjorde filmen unaturlig. Blandt annet det med strattegiene til folk. Når 5 stykk klarer drepe nermere 200soldater så nja, tviler man litt på soldatenes intellegens. Også Tyskland ble framstillt litt feil med at flyangrepa var Tyskland, Det var ikke bare det. Mange land som fløy og bomba tyske byer. + Alle tyske var ikke nazier. Følte ble for mye av fokus på Tyskland er de slemme og Superheltene fra Amerika skal rydde opp. Men ja, ellers en ok krigsfilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...