Gå til innhold

Hva er den siste filmen dere har sett på kino?


Chocolate-Monster

Anbefalte innlegg

Okei, jeg ville egentlig se den, hmm men kanskje jeg heller ser en anen film nå ;) Kiipt, jeg hadde en del gode forventninger til filmen....://

 

Jeg har bare sett den første Taken filmen, og jeg digget den. Men choco, gi den neste en sjanse! Bare fordi en fyr sier harry potter suger rumpehullratataianusvagina så behøver det ikke være sant :c

Seint svar, I know.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hobbiten var vel den siste jeg så også. Så den med skolen faktisk, omtrent 21. desember. Den var ganske underholdende. Var ikke like engasjert for denne filmen, slik som resten av Norge tilsynelatende var, men det var en helt grei film i alle fall.

 

Hjemme har jeg akkurat sett Silver Linings Playbook, som tydeligvis fremdeles går på kino. Synd jeg ikke visste at den gikk på kino fremdeles, for da hadde jeg heller villet sett den der. Veldig bra film.

 

Ser nå at "Hansel and Gretel" kommer på kino i Norge den 1. februar, så det blir antakeligvis neste kino for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Zero Dark Thirty

Startet litt tregt, men jeg likte den godt. Den får god kiritikk for at den er trofast mot historien, og det er viktig for meg når jeg ser slike filmer. (Men det er en stygg glipp at pakistanerne snakker arabisk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...