Gå til innhold

Netshop kjøper PS.no


Anbefalte innlegg

Netshop har jeg ikke handlet hos siden juli 2010 med bakgrunn i deres famøse forhold til reklamasjoner. Overtar de PS så vil jeg ikke være kunde der heller lengre siden jeg antar at de hurtig innfører samme regime her også.

 

Det er egentlig synd siden jeg har vært kunde hos PS siden de startet som PSData midt på nittitallet en gang. Tidligere hadde de en fantastisk service og support, men de siste årene har det skjedd noe med dem, så da er dette en god anledning til at jeg lar dem forsvinne fra min liste over nettbutikker jeg bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netshop + Hattelco/PS.no? SVÆRT spennende. Dette er noe bed. & øk. spirer med fordel kan følge med på! (DN.no-type sak.) Tenk hvem Nethop-gutta er, og hva Hattelco har å tilby på distributør-sida og logistikk. Husk også at det er Hattelands ingeniører som bygde Komplett sin AutoStore, så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar

ps.no har manglet en klar profil. De er ikke best på noen ting slik jeg ser det. De kunne og burde vært i "Komplett"-klassen med den eieren og robot-systemet som burde gi raks levering og lave kostnader. Nettsiden ble oppgradert, men det var alt for sent. Det kan da ikke være så vanskelig å se på hva Newegg gjør og så kopiere det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker mye Komplett, fordi de til tider har gode helg og ukestilbud. Pluss at om man sender noe i retur og får erstatning, så får man et nytt produkt (eller kanskje et litt bedre). Hos PS.no har jeg som oftest fått noe refurbished/reparert i retur som noen ganger har tatt kvelden igjen etter kort tid. (Vet ikke om dette gjelder for alle, men det er min egen erfaring). Derfor handler jeg som oftest bare hos dem om jeg må ha ting med en gang. Kundeservicen har jeg i grunnen ikke noe direkte å utsette på, de svarer raskt og jeg har ikke hatt noe tull med PS slik sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...