Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Om jeg da føler meg vel i piratbukser, så spiller det liten trille om andre ikke liker det.

 

Derfor.

 

Da driter jeg i om andre synes det er stygt.

 

Og derfor.

 

og av samme grunn driter jeg i hva enkelte her måtte mene om hva jeg har på meg.

 

Og nå sist, derfor.

 

Det var ikke et argument, men et spørsmål ;)

 

Og jeg har allerede svart deg. Hva er problemet egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil tro at det er mange som ikke syns opprullede bukser ser dumt ut, akkurat som at mange syns shorts ser bra ut!
Kommer helt ann på. Men er ikke noen stor fan selv.

 

Hvorfor gikk du sånn senest forrige tirsdag hvis du ikke er fan?

 

"Kommer helt ann på".

 

Forsåvidt kan man ha en liten brett, men ikke opp til knærne. Det er jeg ikke fan av i det hele tatt. Kommer ann på buksen og for min del skoene jeg bruker til buksen. Jeg hadde jo bare en liten brett opp til den helt helt nederste delen av leggen.

Lenke til kommentar
Forsåvidt kan man ha en liten brett, men ikke opp til knærne... ..Jeg hadde jo bare en liten brett opp til den helt helt nederste delen av leggen.

 

Hahaha, det kaller ikke jeg nederste delen av leggen akkuratt.

More like rett under kneet.

 

Men ja, nok om det.

 

 

Da kan jeg ikke skjønne hvilken dag eller hvilket outfit du sikter til, fordi det er en god stund siden jeg har gått med brett til rett under kneet.

 

Men ta resten i PM. Helt uintressant uansett. Jeg skriver bare det jeg mener ser best ut. Du trenger ikke kritisere eller sette spørsmålstegn ved det....

Endret av Unlimited-_-
Lenke til kommentar

snaffle har egentlig rett Unlimited-_-, husker det jeg også. Men som du sier er det ikke noe vits i å dvele rundt det nå; det ser egentlig ut til å være relativt stor enighet om at det ikke er pent.

Og i forhold til diskusjonen mellom Jonas! og yvonne2 så har jeg personlig problemer med å føle meg vel hvis jeg vet at alle ser stygt på meg.

Lenke til kommentar

Likte ikke shortsen AnewZ. Fargen var mindre pen (mulig bildet lyver, ser ut som dårlige farger generelt), passformen var ikke noe særlig, og lengden var feil. Jeg syns enten den burde vært litt kortere eller litt lengre. I forhold til passform syns jeg det er litt penere når shortsen svinger litt inn nederst (ikke for mye da)

Lenke til kommentar

Raste, hva med å ta fit pics av shortsen og buksa? :) Buksa er vanskelig og vurdere ut fra bildte. Shortsen er helt grei, har den selv. Ikke verdens beste passform eller kvalitet. Men billig er den, så what the heck :)

 

Unlimited: Er det en pique under? Snippen innafor, uansett.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
snaffle har egentlig rett Unlimited-_-, husker det jeg også. Men som du sier er det ikke noe vits i å dvele rundt det nå; det ser egentlig ut til å være relativt stor enighet om at det ikke er pent.

Og i forhold til diskusjonen mellom Jonas! og yvonne2 så har jeg personlig problemer med å føle meg vel hvis jeg vet at alle ser stygt på meg.

 

Vel, nå er det jo slik at folk har ulik smak, de fleste er jo tross alt ikke moteslaver. Jeg føler meg ikke akkurat utilpass, når jeg ser at 50 % av mine medstudenter som er jenter også går med piratbukser. Men uansett, 3 år med konstant mobbing gjennom vgs gjør noe med en, man kan velge å føye seg til "resten" eller stå opp for seg selv. Jeg valgte det siste, og gikk i klær de hatet (jeg kunne ikke fordra Jean Paul og perleøredobber, dermed ble jeg mobbet for den jeg var), og ikke pokker om jeg ga meg på mitt. Om folk er så sneversynte kan de dra dit pepper'n gror, enkelt og greit, jeg har ikke tenkt til å ta dritt fra folk som ikke klare å se utover sin egen nesetipp. ;)

Lenke til kommentar

Raste: Synes ikke buksen ser så bra ut på bildet, men last opp ett ordentlig du. Shortsen er pen, brukte en lik i dag :)

 

Unlimited-_-: Piqué under er ikke bra, og heller ikke snippene utenfor. Ellers var det ikke så aller verst, god fargekombinasjon piqué/genser, men hadde helt klart foretrukket en skjorte.

 

yvonne2: Hvis du kler deg som 50% av medstudentene dine står du ikke akkurat opp for deg selv. Jeg synes synd på deg pga mobbingen, men akkurat her er den irrelevant, og jeg skjønner ikke hvorfor du drar den inn.

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar

Gidder ikke pirke på det alle andre har gjort Unlimited, men jeg ville prøvd med hvit skjorte under (ikke at det der så så ille ut, men jeg ville testet hvit skjorte også). Og i forhold til det at pique ikke passer under ting: kanskje noen her som husker at jeg postet et bilde av Chuck Bass med pique under cardigan. Jeg har noen liknende klær, så har tenkt til å prøve det etterpå. Mulig jeg legger opp bilde for å vise hvordan det blir.

Og forresten, Unlimited, hvilket belte brukte du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...