Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Er jeg alene om å mislike shorts? Jeg klarer rett og slett ikke bruke dem, jeg må brette opp en bukse eller bare tåle varmen. Det er noe med shorts som rett og slett ser dumt ut i mine øyne.

 

Akkurat her fant jeg vel et punkt vi er enige om. Til nød brettes buksa opp, eventuelt en piratbukse som viser 10cm av leggene. Ellers skal shorts kun brukes i badesammenheng, a speedo ikke er noe alternativ for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Piratbukser er virkelig noe av det styggeste jeg vet om. Det er jo i tillegg en utrolig ugunstig lengde på de fleste av dem. Er dere ikke klare over at leggene deres ser 100 ganger tykkere ut når buksen stopper midt på leggen?

 

Hver sin smak. Jeg synes shorts ser verre ut. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Piratbukser er virkelig noe av det styggeste jeg vet om. Det er jo i tillegg en utrolig ugunstig lengde på de fleste av dem. Er dere ikke klare over at leggene deres ser 100 ganger tykkere ut når buksen stopper midt på leggen?

 

Hadde du bare visst hvor høy springfart jeg tar og gir komplett faen i akkurat det så ;)

Lenke til kommentar
Piratbukser er virkelig noe av det styggeste jeg vet om. Det er jo i tillegg en utrolig ugunstig lengde på de fleste av dem. Er dere ikke klare over at leggene deres ser 100 ganger tykkere ut når buksen stopper midt på leggen?

 

Hadde du bare visst hvor høy springfart jeg tar og gir komplett faen i akkurat det så ;)

 

Så fint for deg da. For min egen del bryr jeg meg om hvordan jeg ser ut. Det er derfor jeg skriver på MOTEdelen av forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Så fint for deg da. For min egen del bryr jeg meg om hvordan jeg ser ut. Det er derfor jeg skriver på MOTE og velværedelen av forumet.

 

:dremel:

 

Velvære kommer under komfort for min del. Du kan gjerne bry deg om hvordan du selv ser ut, men vennligst ikke belære andre med hvordan de bør se ut for å føle seg vel =)

 

Men nå beveger jeg/vi/oss for mye off-topic, så diskuter gjerne videre vi PM om du vil heller ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Så fint for deg da. For min egen del bryr jeg meg om hvordan jeg ser ut. Det er derfor jeg skriver på MOTE og velværedelen av forumet.

 

:dremel:

 

Velvære kommer under komfort for min del. Du kan gjerne bry deg om hvordan du selv ser ut, men vennligst ikke belære andre med hvordan de bør se ut for å føle seg vel =)

 

Enig! Jeg bryr meg om å føle meg vel. Om jeg da føler meg vel i piratbukser, så spiller det liten trille om andre ikke liker det. Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut, og det er også derfor jeg bruker noe som gjør meg vel. Ingenting er verre enn å bruke klær man føler seg uvel i, det er ihvertfall uhipt.(..)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg føler meg vel når jeg ser bra ut, da er det verdt å ta på klær som kanskje ikke er de aller mest komfortable i verden og føle at man ser bra ut, da føler man seg bedre enn at man har på seg klær som kun er laget for komfort (Joggebukser etc.), og skamme seg over hvordan man ser ut.

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar
Jeg føler meg vel når jeg ser bra ut, da er det verdt å ta på klær som kanskje ikke er de aller mest komfortable i verden og føle at man ser bra ut, da føler man seg bedre enn at man har på seg klær som kun er laget for komfort (Joggebukser etc.), og skamme seg over hvordan man ser ut.

 

Jeg bruker kun kler jeg synes ser bra ut da, men jeg mener ikke at fine klær er i motsetningsforhold til komfortabelhet. En fin kjole kan også være komfortabel, det betyr dog ikke at den ikke er fin. Joggebukser er komfortable, men det var vel ikke helt det jeg sikta til heller. Det går an å få jeans som både er fine og komfortable, og jeg synes ærlig talt piratbukser er fint. Da driter jeg i om andre synes det er stygt, om jeg både synes det er fint og komfortablet. Var vel egentlig det som var mitt poeng.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at pene klær ikke er komfortable, jeg sa at de ikke er de mest behagelige jeg vet om, joggebukser etc er mer behagelige. Men det er uaktuelt å bruke sånne "komfort-plagg" ute blant folk. Jeg mener det samme om piratbukser, bare at de ville jeg ikke ha brukt uansett.

 

Forresten, hvis du er totalt uinteressert i hva andre mener, hva er da poenget med å være på et slikt forum? :)

Lenke til kommentar
Forresten, hvis du er totalt uinteressert i hva andre mener, hva er da poenget med å være på et slikt forum? :)

 

Fordi jeg synes det er interessant å høre hva andre mener, uavhengig av hva de måtte mene om min bruk av klær? Skifter du klærne du har på deg om en bruker her inne måtte finne det stygt, selv om du synes det er fint?

 

Forum er jeg på fordi det er morsomt, det er tidsfordriv. Nothing more, nothing less. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Forresten, hvis du er totalt uinteressert i hva andre mener, hva er da poenget med å være på et slikt forum? :)

 

Fordi jeg synes det er interessant å høre hva andre mener, uavhengig av hva de måtte mene om min bruk av klær? Skifter du klærne du har på deg om en bruker her inne måtte finne det stygt, selv om du synes det er fint?

 

Nei, ikke bokstavelig, men min klesstil har endret seg ganske mye siden jeg ble medlem her, og det er mange plagg jeg ikke bruker noe som helst lenger. Jeg liker også å få tilbakemeldinger på mine egne klær, og få og gi tips til andre. Jeg bryr meg ikke så veldig mye hvis det er noe jeg ordentlig liker, og jeg ikke får gode tilbakemeldinger av alle, men hvis det er noe jeg vurderer å kjøpe/bytte etc., setter jeg pris på å få vite hva andre mener, og ofte bli littt påvirket av dem, men alt i alt er det selvfølgelig jeg som bestemmer. Jeg har fått øynene opp for mange nye merker og type plagg jeg såvidt hadde hørt om før jeg ble med her, og har fått mye mer og positiv tilbakemeldinger ikke bare herfra, men også fra vennene mine og de rundt meg om hvordan jeg kler meg.

 

Altså, nei, jeg skifter ikke umiddelbart, men gradvis kan noe jeg har syntes vært relativt fint, ikke bli brukt lenger. That's it.

Lenke til kommentar
Nei, ikke bokstavelig, men min klesstil har endret seg ganske mye siden jeg ble medlem her, og det er mange plagg jeg ikke bruker noe som helst lenger. Jeg liker også å få tilbakemeldinger på mine egne klær, og få og gi tips til andre. Jeg bryr meg ikke så veldig mye hvis det er noe jeg ordentlig liker, og jeg ikke får gode tilbakemeldinger av alle, men hvis det er noe jeg vurderer å kjøpe/bytte etc., setter jeg pris på å få vite hva andre mener, og ofte bli littt påvirket av dem, men alt i alt er det selvfølgelig jeg som bestemmer. Jeg har fått øynene opp for mange nye merker og type plagg jeg såvidt hadde hørt om før jeg ble med her, og har fått mye mer og positiv tilbakemeldinger ikke bare herfra, men også fra vennene mine og de rundt meg om hvordan jeg kler meg.

 

Altså, nei, jeg skifter ikke umiddelbart, men gradvis kan noe jeg har syntes vært relativt fint, ikke bli brukt lenger. That's it.

 

Ergo er vi her av nesten samme grunn. Om det er noe jeg liker, så skifter jeg ikke stil bare pga noen andre som mener noe annet enn meg, og av samme grunn driter jeg i hva enkelte her måtte mene om hva jeg har på meg. Jeg skjønner ikke helt argumentasjonen din med "hvorfor er du her da?". Det er interessant å høre hva andre mener, men betyr det nødvendigvis at jeg må følge det? Nei. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Om jeg da føler meg vel i piratbukser, så spiller det liten trille om andre ikke liker det.

 

Derfor.

 

Da driter jeg i om andre synes det er stygt.

 

Og derfor.

 

og av samme grunn driter jeg i hva enkelte her måtte mene om hva jeg har på meg.

 

Og nå sist, derfor.

 

Det var ikke et argument, men et spørsmål ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...