Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. Må si meg enig, men her er det snakk om en såpass liten detalj, som også blir relativt gjemt når jeg bruker slips, så jeg ser meg fornøyd med skjorten. Ja, kleskoden på jobb er ikke så formell som jeg personlig mener den burde vært, men det gir frihet til å prøve litt forskjellige antrekk.

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med den, funnet ut at jeg må skaffe meg flere! Jeg jobber deltid innenfor finans ved siden av studie, noe som gir litt ekstra frihet i klesveien.

 

Jobber selv innenfor finans, og mitt inntrykk er at det ikke er spesielt formelt. Folk går ofte i dress, fordi det er enkelt og greit, men for de som ikke skal møte noen kunder er det ofte langt mer casual. Mange som har mye møter har ofte dress i garderoben som de kan skifte til dersom de må i møte.

Lenke til kommentar

Japp, det er akkurat sånn det er. Personlig prøver jeg å holde et vist nivå av formalitet.

Takk for tilbakemeldingen, Dag, hadde dessverre ikke mulighet for helfigur i dag. Jakken sitter rimelig greit, litt småtrang over brystet, men får se på det som incentiv til å ikke trene så mye. :tease:

Lenke til kommentar

Liker ikke skjorten til det antrekket chrizzy. Litt for shiny, og jeg syns det ser bedre ut med knappestolpe til tweed. Første dag med tweed (og flanell) for meg i dag og. Utrolig deilig med høst! Jeg var dum nok til å ta på meg kashmirgenser under, og det ble litt i overkant...

 

 

Jeg jobber også innen finans, og hos oss går folk i alt fra dress til rotten t-trøye og jeans avhengig av hva de skal i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Må forsåvidt si meg enig, er en hvis formalitetskonflikt mellom skjorten og jakken, men med striper mener jeg det går på håret. Vurderte en lyseblå oxford bd, men Etonskjorten var raskere å stryke så den fikk æren av å bli båret i dag. Tweed, flanell og kasjmir? Noen som har gledet seg vel mye til høst, var tross alt opp mot 13-14 grader på dagen i dag. Med litt intensiv jobbing kan det fort resultere i klamhet.

Lenke til kommentar

Takk for tips, jeg skal definitivt ta det i betrakning. Jeg prøvde å få til et helhetlig bilde, men de stedene på rommet der jeghar mulgihet til det, er det litt for mørkt i nå.

 

Styret har blå farge da, så kanskje jeg skal vurdere litt blålig slips? Har du noen forslag der, Dag?

PS skal absolutt skaffes.

Jeg skal en tur innom min far og mor imorgen, kan jo se hva de har der. Hvis jeg får tid, så kan jeg legge ut mer bilder.

 

Men kom gjerne med tips.

Lenke til kommentar

Jeg jobber deltid innenfor finans ved siden av studie

 

Jobber selv innenfor finans

 

Jeg jobber også innen finans [...]

 

Snakker vi finans som i kundeservice og åpning av bankkontoer hos en bankfilial, eller noe mer spennende?

 

Syns det er smule komisk når jeg møter folk som snakker så fint om at de jobber innen "finans", når det senere kommer frem at i grunn ikke gjør annet enn å sperre kortene jeg mister på byen...

 

Jeg jobber hverken med privatkunder eller åpning av kontoer. Mer gidder jeg ikke brette ut her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...