Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beltet måtte i så fall vært 10 cm bredt, og det ville også sett latterlig ut. Hvorfor i alle dager skulle det sett rart ut med skjorten i buksen uten belte?

bare lurte, takk :)

@ dexter takk :)

Synes buksa var lav i livet forran, er den det? Ser ut som du har brettet buksa opp flere ganger nederst, så den blir for massiv. Selve bretten i seg selv var ikke for stor, kunne kanskje ha vært bittelitt mindre.

Lenke til kommentar

Jeg må vel egentlig bare slenge meg på Kavinsky og si at jeg faktisk jobber med finans, ikke tulle-finans. Jobben min kan trygt sies å være både mer spennende og ganske mange hakk mer avansert enn kortsperring og kontoåpning.

+1.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg syns om fargen på sålen på Camden, men ser jo fint ut på.

Ellers var det andre fint.

Hvor man ga du for de Camden egentlig? Keen på å sjekke de i virkeligheten.

Synes Camden er veldig fine chukkas og har lenge tenkt på å kjøpe de, men ble Meermin i denne omgang. :-)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Tusen takk! :)

 

Dagestad sa at disse sålene ble mørkere etterhvert, fordi det er naturstoff ellerno. Jeg ga 2200kr. Mye mulig jeg kunne fått det billigere fra nett, men da hadde jeg aldri funnet størrelsen min. Måtte gå overraskende mye ned i størrelse før de passet bra.

 

Ellers er det som fkm sier. Håndvask eller program. Han jeg kjøpte av sa at han kjørte de i vaskemaskin på håndvask hver gang.

 

Stort sett er det bare å lufte de, så er de helt fine til neste gang de skal brukes. Er ihvertfall det jeg gjør

Lenke til kommentar

Et par "boots" i skinn, fra J&J. Handler vanligvis ikke der, men kjøpte et par vintersko i skinn derfra for ett år siden, og de holdt utrolig godt gjennom hele vinteren til tross for salta sludd som vi har her i Bergen, så da gir jeg disse en sjanse også. Glidelås på andre siden, meget praktisk for oss som hater å knute sko.

 

EDIT: Kan poste "fit-pic" hvis det er interesse for det.

image1xl.jpg

Er ute etter noen boots til Bergensvær selv, og har sett litt på boots lignende disse, men glidelåsen bekymrer meg litt... Vil det ikke lekke vann inn der, og du er like langt? Hva var forresten prisen ca?

Lenke til kommentar

De på bildet er helt græll, og glidelås i tillegg til snøring ser retardert ut.

Sjekk herringshoes.co.uk - der finner du nok noe du liker.

 

Mye snop der ja... Ser at det er flere her inne som foretrekker sko derfra. Får se om jeg ikke hiver inn en bestilling der i stedet! Hvordan er de med frakt og slikt, man må vel regne med å måtte punge ut både toll og mva?

 

Dårlig vær på morgenkvisten i dag, måtte dra fram tweeden.

RL Polo

Eton

Silke PS

BB Milano

Viccel

Herring Richmond

 

Den tweeden var rå! Hvor er den kjøpt?

Lenke til kommentar

De på bildet er helt græll, og glidelås i tillegg til snøring ser retardert ut.

Sjekk herringshoes.co.uk - der finner du nok noe du liker.

 

Mye snop der ja... Ser at det er flere her inne som foretrekker sko derfra. Får se om jeg ikke hiver inn en bestilling der i stedet! Hvordan er de med frakt og slikt, man må vel regne med å måtte punge ut både toll og mva?

Frakten ligger på 15 pund for ett par og 5 pund ekstra opp til 4 par, som er 30 pund uansett hvor mange.

Du må regne med å betalle MVA og toll ja, men HS trekker fra britisk VAT i prisen.

Lenke til kommentar

Et par "boots" i skinn, fra J&J. Handler vanligvis ikke der, men kjøpte et par vintersko i skinn derfra for ett år siden, og de holdt utrolig godt gjennom hele vinteren til tross for salta sludd som vi har her i Bergen, så da gir jeg disse en sjanse også. Glidelås på andre siden, meget praktisk for oss som hater å knute sko.

 

EDIT: Kan poste "fit-pic" hvis det er interesse for det.

*bilde

Er ute etter noen boots til Bergensvær selv, og har sett litt på boots lignende disse, men glidelåsen bekymrer meg litt... Vil det ikke lekke vann inn der, og du er like langt? Hva var forresten prisen ca?

 

Jeg tror de kostet 899kr.

Man skulle trodd at glidelåsen lekker vann, men du skal trakke unødvendig dypt i sølepytene før det faktisk lekker. Jeg bruker dem fint i Bergensværet, selv i høljregn. Går helt fint det, så lenge man impregnerer dem rett :)

 

Glidelåsen virker kanskje harry, men når du har dem på deg så ser du ikke glidelåsen så tydelig. Og det er utrolig deilig å bare slenge dem på seg og zippe igjen.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

De på bildet er helt græll, og glidelås i tillegg til snøring ser retardert ut.

Sjekk herringshoes.co.uk - der finner du nok noe du liker.

 

Mye snop der ja... Ser at det er flere her inne som foretrekker sko derfra. Får se om jeg ikke hiver inn en bestilling der i stedet! Hvordan er de med frakt og slikt, man må vel regne med å måtte punge ut både toll og mva?

 

Dårlig vær på morgenkvisten i dag, måtte dra fram tweeden.

RL Polo

Eton

Silke PS

BB Milano

Viccel

Herring Richmond

 

Den tweeden var rå! Hvor er den kjøpt?

 

Tweeden er kjøpt fra en på SF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...