Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvit skjorte og rødt slips er den klassiske makt-kombinasjonen. Bare se hva de går med, flertallet av de som styrer rundt omkring i verden.

Er det blå striper i dressen, eller er det bare bildet som lurer? I så fall kan det være fint med et mellomblått slips. Ellers ville jeg brukt et slips som gikk mer mot varmere farger.

Litt av problemet med det du bruker på bildet er ikke bare at fargen passer dårlig, men at det blir for lite kontrast til dressen.

Lenke til kommentar

Dressen er mørkegrå type grafitt/chorcoal med litt striper. Stripene er grå de også,d et som gjør at de er synlig er at teksturen i stripene går mer på skrått og er litt tykkere.

 

Varmere farger er notert. Jeg skal se om jeg klarer å finne noe som kan gå i kontrast med dressen. Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Personlig hater jeg røde slips (da mener jeg knallrøde). Jeg liker mye bedre litt dusere rødfarger, eller rødfarger som har mer preg av burgunder. Det eneste som er verre enn et ensfarget, knallrødt, glatt silkeslips er et tilsvarende et i gull (inb4 rosa polyesterslips er verre).

 

Som dag sier blir det litt lite kontrast til dressen (og slipset er stygt). Fordi dressen er såpass nøytral vil de fleste farger gå greit til. Bare velg et smakfullt, enkelt slips som ikke er for shiny.

 

Bare for å ha sagt det er jeg ikke nødvendigvis enig med dag i at slipset bør være i en varm farge. Resten av antrekket er i kalde farger, så et slips i en kald farge kan se helt utmerket ut det, så lenge det er rett farge.

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke knallrødt, du ser ikke Obama og Putin i knallrødt altså ;-). Klovner bruker det, ikke mennesker.

 

Det er nok skjermen min som lurer meg, her ser dressen nesten litt brunlig ut, med blå striper. Er den ensfarget grå, så kan du velge hva du vil av slips.

Hva med et mønster i slipset? Polkadots er litt gøy, striper er alltid klassisk og pent, og ruter av et eller annet slaget vil gi antrekket litt mer liv og spenst. Ikke for blankt som fkm sier, men omlag like matt som dressen.

Lenke til kommentar

Bergunder liker jeg veldig godt, knallrødt blir det ikke uansett :)

 

Da ser jeg etter et matt slips med enten striper eller ruter. Polkadots er desverre ikke helt der for meg.

 

Takk for svar så langt. Kommer kanskje en rapport til underveis, og kanskje et bilde av antrekket fra selve kvelden :)

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

For en som veier 57kg og bruker 28 i buksestørrelse, så er det for posete, ja.

Det er ikke alle som veier 100 kg og er 160 cm slik som deg, fkm.

 

Jeg skjønner ikke hva dette liksom skal bety da jeg hverken er dverg eller overvektig, men med mindre man har gq som sin personlige bibel passer skjorten helt fint, noe det er enkelt å se på bildene.

 

 

 

Det som derimot ikke er så pent er kombinasjonen av belte og bukse. Beltehempene er så store at du sikkert ville fått plass til 10 belter til. Til den buksen ville jeg rett og slett droppet belte, for sånn det er nå ser du meganørd ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...