Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøresko og quiltjakke blir litt for mismatch av vår/sommer og høst for min del.

Høstskoene ser litt vel ødelagt ut - er skinnet revet rett over?

 

Må bruke kjøresko eller loafers inntil jeg har fikset høstskoene eller kjøpt nye :p Skinnet ser ut til å ha blitt revet ved sømmen.Sålene har løsnet.

Mulig det bare er meg, men genseren ser litt stor ut? Ser i alle fall ut som at skuldersømmen går et stykke forbi skulderen og nedover armen. Har du prøvd en størrelse mindre?

ja. Jeg bestilte den på nettet, den er i small og jeg tenkte det ville passe. Tror det er den minste størrelsen for den genseren.

Lenke til kommentar

Må bruke kjøresko eller loafers inntil jeg har fikset høstskoene eller kjøpt nye :p

 

Gjør begge deler du, eller kjøp deg to par om du ikke får fikset skoene. Du kan ikke forvente at sko skal holde noe særlig lenge om du bare har et par du bruker hele tiden. Ikke prøv på å fikse skoene selv forresten. Gå til en skomaker.

Lenke til kommentar

AD anbefales ja, men han er dyr i forhold til mange andre skomakere. Jeg tror ærlig talt ikke at skoene dine kan fikses ordentlig, så personlig ville jeg gått til en eller annen hjørneskomaker og fått de limt der for en hundrelapp eller tre. De er så ødelagte at de med stor sannsynlighet ikke kommer til å bli pene eller holdbare uansett, så jeg ser ikke helt poenget med å legge inn så mye penger i dem.

Lenke til kommentar

Det er jo vanskelig å vurdere ut i fra bilder, men de ser ganske hærpa ut... Jeg vet ikke hvor dyre skoene var i utgangspunktet, men å legge inn mye penger i dem virker litt unødvendig når de uansett ser ganske nedslitte ut. Hvis du liker skoene godt skader det jo selvfølgelig ikke å stikke innom AD og høre hva han sier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...