Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

fkm:

Jeg er langt på vei enig med deg i buksene, og i alle fall slik de ser ut på bildet etter endt arbeidsdag. Ikke var de så glattstrøkne in the first place heller. Moleskin med press tror jeg aldri jeg har sett.

 

Men jeg synes ikke jakken er så formell. Det har et klassisk to-knapps snitt, og mangler de mest utagerende tweed-detaljene, men formell. Nja...

 

Jeg pleier ofte å ha et enfarget brunt strikkeslips som forholder seg til den mørkeste nyansen i jakken, og da enten med en tattersal eller poplin skjorte. Ikke ofte jeg bruker oxford til, men jeg likte det antrekket der og følte meg vel i det. I alle fall da jeg la ut hjemmefra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flotte briller Rankiz! Jeg har også sett på runde briller, men det er virkelig ikke billig - fant en innfatning jeg virkelig likte (Tom Ford, om jeg ikke tar feil), men de kostet plutselig 3000+ kroner.

 

Stiller meg forresten bak spørsmålet til gard; er det ikke lettere å få satt i glass i Norge? Tenker spesielt på problematikk mtp. toll og moms når de først kommer til Norge, så til England for å få glass, og så tilbake igjen. Høres ut som en kjip papirmølle.

Lenke til kommentar

Brillene kjøpte jeg fra en nettbutikk som holder til i USA, de kunne også sette inn glass, men de var veldig mye dyrere enn den engelske nettbutikken når det kom til glass. Bestiller derfor bare brillene og ser om de passer, for så å få glass satt inn i England eller i Norge (skal sjekke prisene i Norge). Min erfaring er at selve brilleglass alltid har vært utrolig dyrt i Norge. Sender jeg de til England får jeg 1.67 High Index glass med Crizal Forte for £89 totalt. Noen som vet hvordan prisene på brilleglass i Norge er? Sist gang jeg kjøpte briller skulle de ha 2000 kr for glass...

 

Er jo sikkert ikke alle norske brillebutikker som setter inn brilleglass i briller som ikke er kjøpt i butikken, så hvor burde jeg forhøre meg?

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

De var farlig lik Oliver Peoples Riley, som jeg forsåvidt var å prøvde på mandag og er mine framtidige briller den dagen jeg trenger det.

Var innom Ollis optikk på Majorstuen og prøvde Oliver Peoples Riley, men de hadde dem bare i en liten størrelse. Synd de ikke hadde O'malley inne, for de synes jeg er finere pga at rammen er tykkere sammenlignet med Riley.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...