Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der er to gensere fra CT, en cardigan og en crew neck.

 

Cardigan er i 90% lammeull og 10% cashmere. Den er ganske tykk og relativt tett strikket.

Litt vanskelig å si noe om kvaliteten uten å ha tatt den i bruk enda, men passformen er fin for min del.

Jeg gikk for small, er 180 høy og rundt 75kg. Bruker stort sett str 38 i jakker.

 

Crew necken er i 100% merinoull. Denne er også ganske tykk. Ullen er ikke like myk som andre gensere jeg har i merinoull. Passformen passer meg ikke fult så bra som den andre (også small her): Litt lange ermer og litt mye å gå på i livet. Anntar at den krymper litt i vask så da får vi se.

 

Edit: Kan komme med et julegavetips også. Kjøpte også en cardigan fra CT til samboeren min også. Den er i 80% lammeull og 20% polyamid. Den er mye mykere, men ikke fult så tett strikket. Hun ble i alle fal fornøyd. Merk at den er mørkere enn hva bildet til CT tilsier.

http://www.ctshirts....LU|||||||||||||

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Jeg synes Bedale så fin ut på bilder jeg og, men hvis det er som du mener, så skal jeg kanskje stå over...

 

Det kan jo være at den er vennligere innstilt mot din kropp, og at smaken din er annerledes enn min, men jeg liker at en jakke er litt lengre og litt smalere. Jeg kommer til å bruke den, men ikke med den gleden som jeg forventet. Tror jeg må slutte å kjøpe uprøvde plagg på nettet...

Lenke til kommentar

Da burde du sjekke ut beaufort, den er lengre :) Tror faaaaktisk kanskje det er en butikk i Stavanger som fører den. Var enten den eller bedale, husker ikke helt i farten. Husker forsåvidt ikke navnet til butikken heller, men det kan jeg nok finne ut.

 

I dag ble det spontankjøp av Badminton 2 når jeg var innom Loake-butikken i princes arcadia.

Lenke til kommentar

Da burde du sjekke ut beaufort, den er lengre :) Tror faaaaktisk kanskje det er en butikk i Stavanger som fører den. Var enten den eller bedale, husker ikke helt i farten. Husker forsåvidt ikke navnet til butikken heller, men det kan jeg nok finne ut.

 

I dag ble det spontankjøp av Badminton 2 når jeg var innom Loake-butikken i princes arcadia.

 

Høyer fører Barbour, usikker på hvilke modeller.

Lenke til kommentar

Da burde du sjekke ut beaufort, den er lengre :) Tror faaaaktisk kanskje det er en butikk i Stavanger som fører den. Var enten den eller bedale, husker ikke helt i farten. Husker forsåvidt ikke navnet til butikken heller, men det kan jeg nok finne ut.

 

I dag ble det spontankjøp av Badminton 2 når jeg var innom Loake-butikken i princes arcadia.

 

Takker så mye for tipset.

 

Ser at Salomonsen, en butikk jeg alltid har trodd var helharry, selger Barbour. Finner jeg en jakke som passer bedre, så avleverer jeg Bedale til den som vil ha den mot en minnelig mellomlegg. ;-)

Lenke til kommentar

Dag: dumt at du gikk for bedale i stedet for beaufort... Bortsett fra lengden syns jeg den satt veldig bra på deg. Den skal ikke være smal. Du har forresten helt rett i at den er laget for å ri i. Beaufort er tilsvarende, men litt lengre, og er laget for å brukes på jakt.

Lenke til kommentar

Dag: dumt at du gikk for bedale i stedet for beaufort... Bortsett fra lengden syns jeg den satt veldig bra på deg. Den skal ikke være smal. Du har forresten helt rett i at den er laget for å ri i. Beaufort er tilsvarende, men litt lengre, og er laget for å brukes på jakt.

 

Takk for det.

Jeg tenker den er laget for å være slik, og at det er mer et spørsmål om smak. Jeg er allergisk mot for korte jakker og føler meg helt tåpelig i dem. Andre har det ikke sånn.

 

Kjøpte også en Liddesdale, og den satt bedre. Enn så lenge er den hos sydamene for å bli lagt opp i ermene. Men jeg legger ut bilde når den er i hus.

 

Det ser ut som om jeg må bevege meg ut i de Stavangerske butikker igjen, noe jeg nesten aldri gjør mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...