Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var et fint belte, Rankiz.

Mye av poenget er at beltet ikke må være for stort og bråke for mye, og da er jo spennen det viktigste blikkfanget som ikke må bli for forstyrrende. Og så bør beltet passe til skoene. Men mye går hvis det passer til anledningen og resten av antrekket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det var et fint belte, Rankiz.

Mye av poenget er at beltet ikke må være for stort og bråke for mye, og da er jo spennen det viktigste blikkfanget som ikke må bli for forstyrrende. Og så bør beltet passe til skoene. Men mye går hvis det passer til anledningen og resten av antrekket.

 

Altså, snakker du om dress nå eller sånn som han går? Enig at beltet ikke er veldig pent da.

 

Hva slags belte bør jeg ha til casual bruk? Sånn som Rankiz viser?

Lenke til kommentar

Ja, men herregud det finnes belter som er fine og ikke dødskjedelige samtidig. Ser passe teit ut med en 16åring som går med et slikt belte til hverdags...

Huh? Er et helt vanlig belte som passer bra til alt fra jeans til dress. Er 1 1/4" bredt.

 

Ja, det var et fint belte, Rankiz.

Mye av poenget er at beltet ikke må være for stort og bråke for mye, og da er jo spennen det viktigste blikkfanget som ikke må bli for forstyrrende. Og så bør beltet passe til skoene. Men mye går hvis det passer til anledningen og resten av antrekket.

Passe til skoene ja, men er ikke noe premiss at belte og sko skal ha samme farge, liker heller å ha for eksempel medium brune sko og mørkebrunt belte.

Lenke til kommentar

Ja, det var et fint belte, Rankiz.

Mye av poenget er at beltet ikke må være for stort og bråke for mye, og da er jo spennen det viktigste blikkfanget som ikke må bli for forstyrrende. Og så bør beltet passe til skoene. Men mye går hvis det passer til anledningen og resten av antrekket.

 

Altså, snakker du om dress nå eller sånn som han går? Enig at beltet ikke er veldig pent da.

 

Hva slags belte bør jeg ha til casual bruk? Sånn som Rankiz viser?

 

Jeg har ikke mange belter selv, og synes det er en uting som jeg helst unngår å bruke.

Det finnes mer causual belter, og samme regel gjelder der, ikke bråke for mye og passe til skoene. Ikke for stor spenne.

Lenke til kommentar

Ja, men herregud det finnes belter som er fine og ikke dødskjedelige samtidig. Ser passe teit ut med en 16åring som går med et slikt belte til hverdags...

Huh? Er et helt vanlig belte som passer bra til alt fra jeans til dress. Er 1 1/4" bredt.

 

Ja, det var et fint belte, Rankiz.

Mye av poenget er at beltet ikke må være for stort og bråke for mye, og da er jo spennen det viktigste blikkfanget som ikke må bli for forstyrrende. Og så bør beltet passe til skoene. Men mye går hvis det passer til anledningen og resten av antrekket.

Passe til skoene ja, men er ikke noe premiss at belte og sko skal ha samme farge, liker heller å ha for eksempel medium brune sko og mørkebrunt belte.

 

Helt match ser ofte overkoordinert ut. Det må være i samme fargetone, det er det viktigste. Det du foreslår ville være et godt valg.

Lenke til kommentar

Aldri vært spesielt opptatt av belter, som regel trenger man ikke bruke det i det hele tatt. Holder å kjøpe bukse i riktig størrelse. Om jeg først bruker belte er det et ganske tynt tvinnet lærbelte, litt usikker på hvordan jeg skal forklare det. Uansett synes det ikke da jeg aldri har skjorta nedi buksa, regner med det samme gjelder for en sekstenåring.

Lenke til kommentar

@Von-Matterhorn: Nei, det ser helt normalt ut.

Javel... vet ikke hvor du bor. Men her er det ikke normalt å bruke "dressbelte" med tskjorte og baseballjakke.

Dressbelte? Er ikke noe dressbelte, bruker det til jeans og chinos. Bredden på belte som avgjør om det passer til dress eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Javel da... Ville fortsatt ikke anbefalt det som et belte en vanlig norsk ungdom kan bruke med baseballjakke og tskjorte. Blir litt vel gubbete

Det finnes greie alternativer til beltet Rankiz postet hos H&M og lignende kjeder. Da får man ikke kvaliteten, men det er kanskje ikke så farlig dersom man er 16.

 

Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til. Du synes beltet er for gubbete. Hva er alternativet? Store beltespenner? Du kan gjerne poste bilder av belter som passer en ungdom dersom du har noen gode forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...