Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En praktisk jakke som gjør jobben i de kaldeste vinterdagene, PanserJohan. Prisen var ikke gal heller.

 

Jakken i seg selv er ikke oppsiktsvekkende vakker, men det er heller ikke jakkens hovedformål. :)

 

Det var det som var tanken i denne omgang. En jakke som gjør jobben både i sludd og ned mot -20.. Ikke en spes vakker jakke nei, heller ikke spesiellt tøff, MEN den er såpass anonym både i form og farge, at den passer sammen men både dress på jobb, og til jeans til hverdags. For meg er det gull.

 

fkm:

 

Meget mulig at du mener den er harry, selv er jeg ikke av den oppfatningen. Kan ha noen med hvor en bor? De er vel ikke like flashy/vanlige/show off her i Trondheim som i Oslo? (nå tipper jeg bare hvor du holder til)

Lenke til kommentar

Du vet det finnes ganske mye spennende du kan gjøre med ett antrekk selv om kleskoden er dress, right?

Uansett, de jakkene der er vel det de er, harry, men praktiske..

 

Det er klart man kan sikkert jazze opp et antrekk selv om man bruker dress. Normalt når det ikke er grisevær ute, så bruker jeg frakk med skjerf. Det er det som er førstevalget. Men det kommer måneder der en canada goose jakke (uansett opplevd harry-faktor), er et magisk plagg å finne frem.

 

Samtidig har jeg bikkje som skal luftes om morgenen, et bruksområde jakken også kommer til sin rett innenfor.

Lenke til kommentar

Har ikke du også en jakke fra CG, Fredrik? Jeg mener å huske det.

 

Blir den mindre harry av den grunn?

Så du har altså kjøpt en jakke som du egentlig synes er "HARRY!". Why?

 

Det var en gave. For øyeblikket henger den på hytta, og jeg har vel brukt den ca. 5 ganger. Forøvrig fikk jeg den ganske lenge før det ble allemannseie blant landets fjortiser...

Lenke til kommentar

Er det feil å irritere seg over at et plagg man kjøper blir det ultimate statussymbolet for fjortiser kort tid etter at man kjøper det? Personlig liker jeg ikke å bli assosiert med wannabe-trendye vgs-elever, i motsetning til en del her inne, som først kjøper noe etter at et plagg oppnår den statusen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...