Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thrice: bra kjøp! Jeg har en liten ting for olive, men rustic er også en veldig pen farge. Regner med at neste Barbourjakke blir i rustic.

 

Lack: Sitter fint, og høyt liv kan i mange tilfeller være fint.

 

Så litt generelt -- hvorfor overøser man en jente med plusser? Vi trenger jo ikke å skremme vekk de få jentene som faktisk poster her, og hvis jeg hadde vært jente og fått en haug med plusser når så godt som ingen av de andre postene har ville jeg fått en ekkel følelse. Spesielt når det er slike bilder og ikke fullfigur. Det har vært tatt opp tidligere også, hvis jeg ikke husker helt feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så litt generelt -- hvorfor overøser man en jente med plusser? Vi trenger jo ikke å skremme vekk de få jentene som faktisk poster her, og hvis jeg hadde vært jente og fått en haug med plusser når så godt som ingen av de andre postene har ville jeg fått en ekkel følelse. Spesielt når det er slike bilder og ikke fullfigur. Det har vært tatt opp tidligere også, hvis jeg ikke husker helt feil.

Nå fikk ikke jeg med meg posten før den ble redigert, men jo, temaet har vært oppe til diskusjon tidligere. Minnes også at jeg syns det var 'problematisk' når jenter postet bikinibilder og fikk plusser opp og i mente fordi det var akkurat hva det var - et bikinibilde. Selvfølgelig gjør det bildet mer spennende og interessant når man poster et fitpic, men uten å høre for konservativ ut må jeg si at jeg syns det blir litt feil vinkling mtp. bilder hvor vedkommende nesten ikke har klær på seg.

 

e:

Syns forøvrig at det blir feil å overøse med plusser generelt basert på at posters kjønn er en minoritet i tråden ellers.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Flott, nå kan jeg ikke se et bilde som har 8+ :hrm:

Tenkte akkurat det samme. Så bildetråden og et innlegg uten innhold med +9, og tenkte bare "hva gikk jeg glipp av?". Bør ha vært svært stygt eller fint.

 

Angående plusser ser jeg ikke problematikken. De har jo ikke noe purpose i det hele tatt, så jeg skjønner ikke helt hva problemstillingen er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...