Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chronic420: Sett verre, ser ikke ut som om cardiganen har en perfekt fit, syns det ser tullete ut med noe rundt halsen som er pynt og ikke varmer halsen. Dessuten syns jeg at det ser ut som om du har altfor mye dilldall på armene.

 

Jepp, cardiganen er for liten. Det kalles accessories. Smak og behag. Synes det var litt moro å poste ut bilder, men jeg regner med at vi alle kan være enige om at man må gå med det man liker selv. T-skjorten skulle kommet frem bedre though, elsker Unconditional.

Lenke til kommentar

logaritmemannen: Fine sko!

 

Milanjo: God start det, fine skjorter.

 

Chronic420: Du overbeviser ikke meg…

 

Mantonius: Usynlig slips og hipsterveske? :no:

 

Lack: jeg liker de godt, og som påpekt over, for noen ben!

 

AnewZ: Sikkert kjekt å ha noen båtsko nå på høsten :p

 

Noburu: Solid, jeg liker det!

Lenke til kommentar

Noburu: Likte det ikke spesielt godt. Jakken ser ut som om det er en dressjakke, buksen passet dårlig fargemessig inn i antrekket, og bootsene passet liksom ikke helt inn de heller. Hadde du byttet ut buksen med dressbuksen som hører til jakken (jeg går ut i fra at jakken er en dressjakke, hvis ikke vet jeg ikke helt hva jeg ville brukt den til) og bootsene med f.eks. et par vanlige wingtips hadde jeg likt det mye bedre.

Lenke til kommentar

Noburu: Likte det ikke spesielt godt. Jakken ser ut som om det er en dressjakke, buksen passet dårlig fargemessig inn i antrekket, og bootsene passet liksom ikke helt inn de heller. Hadde du byttet ut buksen med dressbuksen som hører til jakken (jeg går ut i fra at jakken er en dressjakke, hvis ikke vet jeg ikke helt hva jeg ville brukt den til) og bootsene med f.eks. et par vanlige wingtips hadde jeg likt det mye bedre.

 

Jeg liker tilbakemeldingene dine veldig godt :)

Jakken er faktisk ikke en dressjakke, men om den ser sånn ut så er jo det litt uheldig : /

Lenke til kommentar

Sybutikker pleier å ha et ok utvalg, men nettet er vel greiest om du ikke må ha knappene asap.

 

Edit: Jeg tror forresten smoked mother of pearl hadde sett bra ut til jakken. Her finner du mye forskjellig, men det meste kommer i minimum 12-pack. Ganske billig uansett, og det skader jo ikke å ha noen knapper liggende.

 

Husk å sjekk størrelsen nøye btw, for bare et par mm forskjell kan gjøre at knappene på ermene ikke ser ut som om de skal. Knappene på brystet er ikke like farlig, men greit om de stemmer sånn nogenlunde.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...