Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk å sjekk størrelsen nøye btw, for bare et par mm forskjell kan gjøre at knappene på ermene ikke ser ut som om de skal. Knappene på brystet er ikke like farlig, men greit om de stemmer sånn nogenlunde.

 

Hehehhe sant.

Dvs, jeg brant meg på akkurat det i går.

 

Edit: Fin jakke olevold

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Kjedelig med lengden da, og så mister du jo lommen bak på ryggen.

Den lommen er faktisk fantastisk kjekk, pleier å legge avisen der når jeg skal opp på skolen for å lese den i løpet av dagen, og når jeg kommer innendørs legger jeg skjerfet mitt der, og hansker når den tid kommer. Superkjekt.

Lenke til kommentar

Sybutikker pleier å ha et ok utvalg, men nettet er vel greiest om du ikke må ha knappene asap.

 

Edit: Jeg tror forresten smoked mother of pearl hadde sett bra ut til jakken. Her finner du mye forskjellig, men det meste kommer i minimum 12-pack. Ganske billig uansett, og det skader jo ikke å ha noen knapper liggende.

 

Husk å sjekk størrelsen nøye btw, for bare et par mm forskjell kan gjøre at knappene på ermene ikke ser ut som om de skal. Knappene på brystet er ikke like farlig, men greit om de stemmer sånn nogenlunde.

 

Takk for lenke :) Skal måle nøye :p

 

Ole: Liker det :)

Lenke til kommentar

Kjedelig med lengden da, og så mister du jo lommen bak på ryggen.

Den lommen er faktisk fantastisk kjekk, pleier å legge avisen der når jeg skal opp på skolen for å lese den i løpet av dagen, og når jeg kommer innendørs legger jeg skjerfet mitt der, og hansker når den tid kommer. Superkjekt.

 

Legger merke til at folk er ganske begeistret for den lommen, ja. Begge jakkene er svært pene. Gikk for Bedale simpelthen fordi den virker litt mer casual og ikke fullt så varm, siden den er kortere, noe som også gjør at jeg ser lengre ut enn om jeg skulle gått for Beaufort. Hadde jeg vært 10 cm lenger hadde jeg valgt annerledes.

Lenke til kommentar

Den nye mobilen er ikke så lett å få til å balansere, så måtte forsøke å sette den i en joggesko i skohyllen på badet, og stå inne i dusjen. Er kanskje ikke nødvendig å si at det var et mislykket prosjekt.

 

Fant heller frem målebånd, den er 85 cm fra der kragen brettes ned til bunnen, målt midt på jakken.

Og CountryAttire sier at lengden er 81 cm, som er det samme jeg målte fra under kragen på en søm der, og ned til bunnen.

Endret av Henrik C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...