Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Absolutt en pen cargobukse! Hvor mye ga du for den? Synd å se at du har skiftet lisser Diemmene. Ville du ha noe mindre "skrikende" ville jeg kanskje anbefalt firkantet lærlisser - slike det er på båtsko. Jakken så ikke alt for ille ut til å ha blitt vaska, hvordan føles den og gikk lukta bort? :p

Ang. New Utility; ermene på min er litt for lange, vet du om dette er en vanlig jobb hos skredderen å legge opp, tenker ift. glidelåsen?

Endret av Christian B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da så. :) Du sa buksen var fra Follestad, men hvilket merke er det egentlig?

Vanskelig å finne cargobukser som ikke får en til å se ut som en 8-åring. :p

 

Wolsey

 

 

 

Absolutt en pen cargobukse! Hvor mye ga du for den? Synd å se at du har skiftet lisser Diemmene. Ville du ha noe mindre "skrikende" ville jeg kanskje anbefalt firkantet lærlisser - slike det er på båtsko. Jakken så ikke alt for ille ut til å ha blitt vaska, hvordan føles den og gikk lukta bort? :p

Ang. New Utility; ermene på min er litt for lange, vet du om dette er en vanlig jobb hos skredderen å legge opp, tenker ift. glidelåsen?

 

De kostet vel 1200 tror jeg. De solgte Diemme-lisser for 39 kr. stk. på Mark + Brandy, så jeg kjøpte litt forskjellig for å prøve. Det var en del klær de ikke passet til med knæsj oransje lisser, lol...

 

Lukten gikk bort ja, og jeg klarte å ikke fjerne all voksen, så det gikk greit å rewaxe den. Det eneste problemet er som sagt at den krympet litt. Ser for meg at det kan bli litt vanskelig med de glidelåsene ja, men det er sikkert mulig å korte den inn fra skuldrene, selv om det er litt mer jobb.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Fkm, ikke så ille cargo-bukse, men jeg kan nok ikke forestille meg med en slik selv. Er jakken litt for kort i ermene? Det ser nesten ut som det ut i fra bildet.

 

 

 

fkm: En av de penere cargobuksene jeg har sett, uten tvil!

Men er ikke ermene på jakken litt korte?

 

 

Jo. Jakken krympet når jeg vasket den :/ Det er bare snakk om en cm eller to, så jeg bryr meg ikke så ekstremt mye.

Lenke til kommentar

Til han nest siste: Synes buksene har litt for bestefarpassform (sikkert mer klassisk og korrekt enn slik jeg liker dem, men …), å sy dem inn en del hadde nok gjort seg.

 

Når det gjelder cargobukser, så synes jeg det kan funke. Likte ikke helt kombinasjonenen med Barbour-jakken og cargobuksene, synes det ble litt "landlig". :p Snasne sko da!

 

Husker det var en annen for en stund siden som rocket cargobukser---det var ganske heftig---dere finner sikkert bildet noen sider bakover.

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Isbjørnen Knut: Buksene er klassisk CT og fine, men som du synes jeg også at de kan være i overkant vide nederst.

 

Jonas. Flott DB! Den satt veldig godt på deg. Når du er så stilig ellers må det være lov å si at slipset er litt for langt. Spissen skal akkurat neppå linningen. En detalj, men likevel :cool: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...