Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel ingen regel som sier at man skal mikse blazer med skoene da. Svarte sko og svart blazer trenger for eksempel ikke se jævlig ut, da skoene er såppass langt ifra blazeren at man ikke vil "plages" av det om man ser det - om man da ikke bastant tenker på at en "navy og svart er stygt isammen, så det bør aldri brukes i samme antrekk" - som det virker som noen gjør :)

 

Fkm: Likte det! Likte spesielt godt blazeren - likte minst skoene (men det har du alt forklart). Enig med de andre om resten av tinga som har blitt postet. Fikk vondt i øynene av slipsknuten din, Lokeland :p hehe.

 

Må snart få bildetråden inn i mine innlegg, men mobilen er på verksted og søstera mi har dratt med kameraene i huset på skolen som er mange mil unna.

Lenke til kommentar

Hvor kjøpes den? Må prøves ut!

 

Jeg kjøpte den etter anbefaling av en kamerat med en far som importerer hårprodukter, og den ble visstnok brukt mye av både han og faren. La den til i en bestilling sammen med samboern fra blivakker.no, men den finnes vel i en del frisørsalonger også regner jeg med!

Ah, ble virkelig glad av en så positiv opplevelse med et hårprodukt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...