Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Mixed feelings ja ser jeg. Skjønner at ikke alle liker slike bukser. (desverre?) er jeg ganske glad i det selv. Så blir ofte brukt, men har også noen litt enklere Nudie bukser jeg ofte bruker istedet. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg noen svarte Cheap Monday jeans i morgen sammen med en litt varmere jakke.

 

Uavhengig av mine personlige følelser mot hullete bukser (som forøvrig er ganske negative) kan man nok med ganske stor sikkerhet fastslå at sesongen for å bruke det har vært over en stund.

Lenke til kommentar

Cruelphotography: Jeg synes det ser ut som du bare kaster på deg tilfeldige klær i skapet og unnskylder det med at det er en stil. Synes ikke du kombinerer plaggene særlig godt, selv om de sikkert er helt greie hver for seg.

 

Skinnjakka kunne vært flere størrelser mindre. Kanskje der hovedgrunnen ligger til at jeg ikke liker antrekket.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Får vel kaste meg inn i fisketønna jeg også da.

 

Cruelphotography: Er det hettejakke du har under skinnjakken?

Ellers, vel. Inntrykket jeg får er iallefall at antrekket verken er voksent eller ungdommelig, litt vanskelig å plassere det.

Lenke til kommentar

Milanjo,

Jeg liker hvordan det ser ut med ytterjakken igjen. Det er morsomt med slike detaljer(kragen) på de som har stilen til det, og det å prøve seg frem er jo veldig positivt. Jeg er mer skeptisk til hvordan det ville sett ut hvis du hadde hatt ytterjakken åpen. Det skal dog sies at jeg fint kombinerer denimskjorte med quiltedjakke så jeg skal kanskje ikke si så mye uansett :p

 

Edit: Jeg tror ikke det hadde fungert like bra uten skjerfet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takker. :) Hadde bare grå t-skjorte under (og cardigan - puh, varmt!). Skjerfet var jo mer for å holde på varmen. Kunne tenke meg å prøvd med f.eks. hvit "penskjorte" + sort slips og kanskje en tynn, grå v-hals-genser (som jeg forøvrig ikke har) under de to jakkene om jeg skulle på noe formelt.

 

Om jeg hadde hatt jakken åpen burde jeg kanskje hatt denimjakken åpen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...