Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker skjorte og crew-neck hele tiden, ser ikke problemet. Liker at man ikke må kneppe opp ørten knapper for at utringningen skal se fin ut med v-halsen.

 

«Problemet» er vel i hovedsak at jeg ikke er vant med å se det. Poenget du tar opp med at man må kneppe opp en del knapper for at utringningen skal se bra med en v-hals ut er et godt et.

 

Hvor får du slike idiotiske "regler" fra? Det er jo helt feil.

 

Omtrent samme sted som alle disse «idiotiske reglene» kommer fra: der sola aldri skinner. :roll:

 

For øvrig er det intet mindre enn lammende hjelpsomt med kommentarer som «det er feil» uten noen nærmere utdyping av hvorfor det er feil og hva som eventuelt måtte være riktig - og da hopper jeg glatt bukk over det faktum at det ikke finnes noe riktig og feil i det hele tatt all den tid det handler om subjektive meninger.

 

Men jeg kan godt forklare hvorfor jeg mener som jeg gjør jeg. Som Hr. Bass over her poengterte, så vil en igjenkneppet skjorte i en v-hals ikke se særlig bra ut. Da kan man enten kneppe opp noen knapper, eller man kan ha på slips (noe v-halsen gir rom for). Videre synes jeg også at hvis man har på seg en crewneck genser, så vil et slips i tillegg se noe beklemt ut, all den tid det da stort sett bare er knuten som synes.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Poenget er at du gjør det alt for vanskelig. Det finnes ingen "regel" når det kommer til bruk av crew neck/v-hals brukt med eller uten slips. Det er helt opp til hver enkelt hva man velger. Det er nok regler rundt klesbruk fra før, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal finne på nye.

Lenke til kommentar

Ja, ok, godt mulig at det kunne se ut som om jeg resiterte regler når jeg skrev det på den måten. Det var i så fall ikke tilsiktet. Konklusjonen «bruk det du selv synes ser bra ut» kan jeg absolutt stille meg bak. ;)

 

Hvor linjen går mellom hva som er regler og hva som er opp til personlig smak er for så vidt interessant nok den, men passer muligens bedre i caféen og ikke her. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takk Thrice! Jeg har bare ett skjerf. Ser at det er litt in(?) med litt lettere typer enn hva jeg går med?

 

Hva er det du har i øret? Ta den ut. Nå.Jeg liker heller ikke hettegenseren særlig godt, jeg tror det hadde sett bedre ut med en t-skjorte eller lignende.

Les og lær:

Vi han hadde tatt den greie ut, hadde han hatt et stort hull i øret.

 

post-86885-1288801455,2679_thumb.jpg

 

Samtidig liker jeg det! Så jeg tar den ikke ut permanent med det første.

Lenke til kommentar

The_Darkness: Filippa K og Gregers wingtip skoene er fine. Jeg har de samme Filippa K skoene selv. Det eneste minuset var at gummisålen begynte å løsne foran på skoen, så vær obs på det. Det er fikset nå, men får se hvor lenge det holder.

 

Likte også godt den grå cord-buksen og genseren fra NN07. Ser for meg at det kan bli et kult antrekk med de to tingene + Filippa K skoene :)

 

Foretrekker enklere skjorter med færre detaljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...