Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med at pris ikke har noenting å si på stil, jeg personlig finner mye herlige klær på HM, Zara osv.

Men hadde disse PRL - poloene kostet 200 kr ville absolutt alle gått med de, og da blir det ikke noe fint lenger rett og slett. Se for deg at du går i byen, kjøpt deg ny PRL - polo og annenhvert menneske du møter har på seg samme greia.

Lenke til kommentar
Harry fordi prisen er lav? Noe av det mest harry som finnes er folk som bruker mye penger på klær uten å ha stil. Pris spiller ingen rolle. Stil kan ikke helt og holdent kjøpes for mye penger.

 

Tror du misforstår litt her.

 

Harry i mine øyne er noe som er oppbrukt og utvannet. Om PRL hadde satt ned prisene ville det fort blitt utvannet, for hvem vil vel gå med akkurat samme klær som resten av Norge?

Lindeberg gensre med logoflash er etter min mening noe som ble veldig harry.

Lenke til kommentar
Tror du misforstår litt her.

 

Harry i mine øyne er noe som er oppbrukt og utvannet. Om PRL hadde satt ned prisene ville det fort blitt utvannet, for hvem vil vel gå med akkurat samme klær som resten av Norge?

Lindeberg gensre med logoflash er etter min mening noe som ble veldig harry.

Men så bommer du jo, siden de var ikke billige. At dem blir billigere betyr ikke at flere hadde brukt dem. Trur de fleste har råd til pique til 1000lappen :) Kvaliteten er så god at dem fortjener hver eneste krone.

Lenke til kommentar

Det er vel en del av Norges befolkning som ikke har råd til å kjøpe en pique til 1000,-

-Trygdede

-Studenter uten jobb

-Nye arbeiderklassefamilier

 

Man kunne jo så klart kjøpt den, men da blir det et såpass stort innhugg på matbudsjettet at kostholdet er langt under standard. Man må tenke på økende rente og økende matvarepriser.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Når vi er inne på kvalitet på piqueskjorter, er det bare jeg som synes Lyle & Scott virker som slitte t-skjorter i forhold til Ralph Lauren og Lacoste piquer?

Jepp, merket det selv. L&S er veldig dårlig kvalitet i forhold, Etter noen vask sitter ikke piquen som da jeg kjøpte den heller. Lindeberg har også veldig god kvalitet.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Sender www.vuitton.com direkte til Norge, eller må jeg bruke ett 3.ledd?

Står ingen steder på siden hvor de sender, men eneste muligheten jeg får når jeg prøver å bestille er UK (Noe som er litt rart, mtp de ligger i Frankrike).

 

Da blir det endelig en LV Albatros =D

 

Evn. finnes den på LV i Oslo, og til hvilken pris?

Synes ikke 700£ inkl. frakt var så veldig avskrekkende, men frykter enn mye høyere pris i Norge?

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Sender www.vuitton.com direkte til Norge, eller må jeg bruke ett 3.ledd?
7.1 The Goods you order will be delivered during normal business hours once payment has been confirmed to the address which you give to us when you place your order.

Delivery will be made by express courier. Please note that deliveries are not made outside the United Kingdom or care of or hotel or PO Box addresses.

Link. :)

Lenke til kommentar
Når vi er inne på kvalitet på piqueskjorter, er det bare jeg som synes Lyle & Scott virker som slitte t-skjorter i forhold til Ralph Lauren og Lacoste piquer?

 

RL og Lacoste har en langt bedre kvalitet på sine piquéer. Med L&S merker man at fitten er annerledes etter å ha blitt vasket mye.

 

Men irriterer meg at dere i Oslo har så utrolig mye mer å velge mellom. (nå tenker jeg ikke high-end, men slikt som PRL o.l.)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...