Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RL har flere tøybelter til 899,-, men om det er standarsortinmang hos butikkene i Bergen vet jeg ikke.

 

Jeg har sett veldig få RL tøybelter I Bergen, er faktisk på jakt etter et selv.

Synes egentlig belteutvalget i Bergen generelt er lite å skryte av. Veldig mye blingbling2k-belter, og så vidt jeg har sett ikke så mye av den litt enklere og stilrene sorten. Men mulig jeg har tittet innom de feile stedene..

 

Homme: Regnes ikke sko som klær, og da også tollpliktig vare?

Homme har rett :)

Uansett, Toll.no: Eksempler på beregning av toll og avgifter

Endret av PT
Lenke til kommentar

Da har jeg vært på en liten handeltur her i Portland, OR.

 

Fikk et par kjempegode tilbud, som to par skatesko til $30 (til broren min, og det var ordentlige merker), samt to par Helly Hansen seilsko (ett til meg, ett til min bror) for $110 for begge (koster vel rundt 12-1500 NOK for ett par) og en Helly Hansen jakke for $105. Den jakka ligger på 3000 NOK.

 

I tillegg kjøpte jeg en mørkeblå polo fra PRL med rød logo, en mørkeblå med lange armer og rød logo, samt hvit krage, og en hvit tee med svart logo.

Kjøpte også et blått belte med hvit stripe og gullspenne (også fra PRL). Tror det var linket til det på andre siden, men nettet her er så treigt at jeg ikke orker å sjekke.

 

Kjøpte også et par sko og et par sandaler, samt shorts, tees, poloer fra Nautica og en del annet. Endte opp med 8-9 poser og en trillebag til min søster. :p

Lenke til kommentar
Så det var en vellykket handletur, med andre ord? :)

Ja, jeg er veldig fornøyd. :)

 

Synd at jeg ikke kjøpte med flere poloer fra PRL, for til $40 for både vanlige og custom fit er det ikke en u-pris.

 

Mest fornøyd er jeg vel med Helly Hansen-tingene vi kjøpte. Vi fikk 20%, så vi betalte $167 for noe som hadde kostet nærmere 6.000 NOK i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...