Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vil si at de faktorene du nevnte har veldig mye mer å si enn klaerene. Det skader selvfølgelig ikke å kle seg pent i tøyet. Selv flyr jeg alltid med pene klaer med enten frakk eller blazer som ytterjakke, avhengig av årstiden. Neste gang er det dessverre mulig at jeg må fly i joggebukse og en hoodie. Har alt for mye ting og ta med meg, og bagasjegrensen er alt for liten.

Slask!

Neida.

Selv flyr jeg som regel I "vanlige" antrekk, dvs som regel en skjorte og jeans, med evt. en blazer eller en genser over.

Joggebukse går jeg aldri ut av huset i. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til snart ut til kr sand og få handlet litt klær. Har ekstrem-mangel på klær, og jeg hater å handle klær men det må gjøres. Skal også kjøpe en fin sommerkjole til kjærsten min, er det noen som har noen tips?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Flytur på 30 timer? Hvor skal du da? Det lengste jeg har vært på et fly var 18 timer fra Thailand til Norge i motvind. Skal du til Australia da eller? Og hvor skifter du?

Skrevet
Flytur på 30 timer? Hvor skal du da? Det lengste jeg har vært på et fly var 18 timer fra Thailand til Norge i motvind. Skal du til Australia da eller? Og hvor skifter du?

OSL->FRA->BKK->KUL->DPS. Ganske så langt, altså. :)

Skrevet (endret)

Oslo -> Frankfurt -> Bangkok -> Kuala Lumpur - > ?

Spørsmålstegnet gjelder forsåvidt hele rekken.

Endret av Atald
Skrevet

Da tilbringer du jo mesteparten av tiden på bakken vil jeg tro. Tar bare halvparten av tiden å fly oslo->amsterdam->tokyo. Men tolv timer på økonomiklasse fører til en ubeskrivelig trang til å ta en dusj og få på nye klær.

Skrevet

Flyselskapene er Thai Airways og Malaysia Airways. Er glad i flypersonalet på Thai, spesielt om du sitter i den behagelige seksjonen. :)

tigerdip: Neida, det blir ikkje 30+ timer i faktisk flytid, det blir vel ca 22-23 timer. Men likevel, det er langt nok til at eg føler for å bytte klær.

Skrevet

Jeg ville valgt en plain før blomstret shorts. Det spørs muligens litt på stilen ellers, men blomstrede shortser ser man vel nok av på stranda og ungdomsskolen.

Skrevet
Henrik: Flyr du C? Synd du ikke flyr F da hadde du vel fått pysjamas. :)

Klarte ikkje å rettferdiggjere prisen på F, så det blei nok C, til tross for at F ser latterlig deilig ut hos Thai. :)

Skrevet

Noen som har anbefalinger til et fint svart belte, og noen svarte sneakers? Pris spiller liten rolle.

Og hva synst dere passer best; hvit belte + hvite sneakers og jeans, eller svart belte + svarte sneakers og jeans?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...