Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rocker fortsatt en sånn gammel treningsbukse med hvite striper fra ungdomskolen.

Kurrant bukse da!! bruker sånn selv til trening

brukte den til hverdags også her om dagen forsåvidttt

Skrevet

Siden det alt var snakk om Filson her - var innom Filson-butikken i dag, og både 256 og 257 var utsolgt. Han trodde de skulle få den inn til helga, så mulig jeg tar turen rett over helgen eller noe. Vil se ann størrelsene litt.

Skrevet

Syntes 257 var gigantisk da jeg fikk den, men synes egentlig ikke at den er unødvendig stor. 256 synes jeg virker som en bag som hele tiden blir litt mindre enn ønskelig.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde klart meg med 256 i det daglige, selv 257 har tendenser til å bli trang når den får en laptop, lader, niste, et eple, to-tre bøker, noen notatblokker og en bunke papirer i seg.

Skrevet (endret)

Vil dere anbefale Narragansett over Equus Leather?

Nei, Equus er bedre, men dyrere. Equus Leather sine belter er tykkere og har veldig godt polerte kanter.

Endret av Rankiz
Skrevet

Tør ikke bestille bukser/shorts uten strekk i på internett, selv om det står 101-106cm i livvidde betyr det jo aldeles ikke at gitte plagg tar hensyn til den fremstående setemuskulaturen min, noen tips?

Skrevet

Tør ikke bestille bukser/shorts uten strekk i på internett, selv om det står 101-106cm i livvidde betyr det jo aldeles ikke at gitte plagg tar hensyn til den fremstående setemuskulaturen min, noen tips?

Kjøpe bukser i butikk ?

Skrevet

Alltid irriterende damer der som prøver skvise meg inn i alt for trange t-skjorter samt. prakke på meg alt mulig der :(

Jaja, får bite i det sure eplet og ta turen innom cubus imorra da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...