Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker bare på en artisjokk hver gang jeg ser den knuten. Men det er vittig med Matrixfans som kler seg i den til daglig. Sort skjorte og hvitt slips ofc.

 

Aaah, sort skjorte og hvitt slips. En farlig kombo blant damorna. Det hele toppes titt og stadig med en fedora.

 

FedoraSucks.jpg

Endret av flogieboogie
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Alle som noen sinne har spilt en herremann fra mellom 1920-1959 er jo egentlig bare kloninger av hverandre. De er prikk like og det er fordi det trengs en helt spesiell mann for å virkelig kle den "Mad Men-stilen".

 

En sånn som får eggstokkene til å slå krøll bare han går inn et rom.

No homo, by the way.

Lenke til kommentar

Tja, nå vil jeg si at det er flere en Don Draper som kler den stilen, men poenget er vel at det må være helt gjennomført for at det skal gå.

 

Enig... synes dog Upr_crust på SF får det til ganske bra, se f. eks i "HOF: What are you wearing right now". (som regel på førstesiden på SF)

Lenke til kommentar

Det hjelper i tillegg at resten av folkene rundt kler seg i samme stil. En voksen mann som kler seg som i Mad Men med hatt og frakk kan fort virke litt malplassert blandt dagens trender og stiler, selv om det ser meget gjennomført ut. Man bør i hvertfall ha nådd en viss alder før man prøver!

Ja, selvfølgelig. Jeg mener at det er synd at ikke _alle_ går kledd slik i dag.

Lenke til kommentar

Enig... synes dog Upr_crust på SF får det til ganske bra, se f. eks i "HOF: What are you wearing right now". (som regel på førstesiden på SF)

Damn, var jo flere stilige menn som hadde glidd rett inn i Mad Men der. :) Selv tror jeg jeg venter til jeg har jobben som passer med den autoriteten en slik klesstil gir.

 

Poenget mitt var at veldig mange av de som faktisk kler den stilen er støpt ut av samme form.

Jeg skjønte hva du mente, og poenget mitt var at jeg er uenig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...