Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har erfaring med jakker fra Helly Hansen? Synes mange av de er fine og vurderer å skaffe meg en. Passer disse for alle aldersgrupper?

 

Så lenge du ikke bruker Converse, skinny jeans og har masse stæsj i håret kan du fint ha en seilerjakke uten å se ut som en fjortis. Går selv kun i seilerjakker fordi jeg synes de er praktiske. I tillegg til HH, finnes det jo bla Musto, Regatta, Henri Lloyd og Sail Racing. Har selv aldri sett en Musto eller Sail Racing jakke på en fjortis før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sykkel er døvt live med mindre man ser på showritt. Og det er ganske døvt i seg selv.

Selv om jeg er ekstremt interessert i sykkel mener jeg også det er best på tv.

 

Men, drar man til alpene eller langs løypene til de store rittene blir den ventinga hele greia.

Har veldig lyst til å dra til Alpe d'huez i år, men vet ikke om jeg får det til.

Lenke til kommentar
Har selv aldri sett en Musto eller Sail Racing jakke på en fjortis før.

 

Du bor ikke i Oslo skjønner jeg....

 

Det eenste som finnes spennende med sykkel er målspurtene og fallene, og begge deler vises i sportssendingen etter nyhetene. Finnes ikke kjedeligere sport å se på TV, spør du meg. Skjer jo noe hvert 25.minutt. Det er en radiodokumentar fra kommentatorene, med semi-relevante bevegelige bilder til.

 

Barbar.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Var innom House of singles igår og skulle prøve noen navy dresser. Og jeg overdriver ikke vist jeg sier jeg prøvde over 30 jakker og ingen av de satt noe særlig bra. Jeg er vist en vanskelig modell.

 

Så jeg får stikke en tur til Frislid imorgen for å prøve der. Er det noen som vet noenlunde hvilken pris de ligger på? Og legger de opp/ut/inn i butikk?

 

Takk

-Salbu

Lenke til kommentar

Seilerjakker hører hjemme i båt, ikke på tenåringer midt i byen (omså byen er på kysten, eller ikke).

 

Mens vi er inne på temaet HH-jakker, det er kun tre plagg som irriterer meg; nevnte HH-jakker, gigantiske Bergansjakker og de treningsbuksene til Adidas.

 

Hvem i h**** har bestemt at treningsbukser plutselig er moteplagg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seilerjakker hører hjemme i båt, ikke på tenåringer midt i byen (omså byen er på kysten, eller ikke).

 

Mens vi er inne på temaet HH-jakker, det er kun tre plagg som irriterer meg; nevnte HH-jakker, gigantiske Bergansjakker og de treningsbuksene til Adidas.

 

Hvem i h**** har bestemt at treningsbukser plutselig er moteplagg?

Hva med seilersko? Hva med olabukser? Et sted må jo moteplagg komme fra.

Lenke til kommentar

Seilerjakker hører hjemme i båt, ikke på tenåringer midt i byen (omså byen er på kysten, eller ikke).

 

Mens vi er inne på temaet HH-jakker, det er kun tre plagg som irriterer meg; nevnte HH-jakker, gigantiske Bergansjakker og de treningsbuksene til Adidas.

 

Hvem i h**** har bestemt at treningsbukser plutselig er moteplagg?

Det er da ingen som bruker Adidas treningsbukser fordi de synes det er fint.

Lenke til kommentar

 

 

Å joda, her kan du ikke kaste en sten mot en videregående skole uten å treffe en eller annen jypling med Adidas-bukse. Og dette er ikke et unntak, det er mange som bruker det (desverre).

 

De bruker det ikke fordi de synes det er pent, men fordi de gir faen ig vil signalisere det til hele verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...