Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den blå du tenker på? Tenkte jeg skulle prøve den her om dagen, men den var ikke in-stock.

Yes korrekt - under 3000 er jo en meget anstendig pris om kvaliteten er nogen lunde.

Skrevet

Nei, men mener de, som de fleste andre ting fra KW har god kvalitet for en relativt lav pris. Ville prøvd å søke i KW-tråden på SF, men jeg kan ikke huske å lest noe negativt om de. Vil tro de ligger ca på linje med PRL sine polos kvalitetsmessig, men det blir antagelser fra min side. Uansett en hyggelig pris, 65 USD (ca 360 kr) pr. poloskjorte er betraktelig bedre enn PRL, hvis man ikke får kjøpt de på salg/gjennom proxy da. Regner med jeg kommer til å kjøpe et par stykker når sommeren nærmer seg.

Litt om KW og poloskjortene her fra Gentlemans Gazette: http://www.gentleman...ine-tie-review/

Jeg tror frakkene o.l. på Suit Supply holder en anstendig kvalitet, men ville søkt på Styleforum eller i tråden som handler om Suit Supply der for å se om det er noen som har kjøpt frakker o.l. derfra.

takk for info. Då tenker jeg kjøpe noen til påsken da jeg skal på ferie. Veldig vennlig pris om kvaliteten er så god.

• Liker 1
Skrevet

Yes korrekt - under 3000 er jo en meget anstendig pris om kvaliteten er nogen lunde.

Er sant det. Mulig jeg går innom igjen i starten av februar for å se om de har tatt den inn da, så kan jeg gi lyd hva jeg syns.

Skrevet

Er sant det. Mulig jeg går innom igjen i starten av februar for å se om de har tatt den inn da, så kan jeg gi lyd hva jeg syns.

Link? Har prøvd de fleste dresstypene når jeg var i Milano.

Skrevet

Den virker ganske klumpete og stor i forhold til hvor mye plass det egentlig er i den. Den så ikke særlig praktisk ut heller. Mest for oppmerksomhetssyke hipstere.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...