Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver og ser på Barbour Bedale og Beaufort. Hva er egentlig forskjellen mellom dem? :p

Hovedsakelig så er beaufort litt lengre. Er noen småting som også er forskjellig.

Skrevet

Jeg ville valgt beaufort uten tvil. Bedale har helt jævlige mansjetter, og lengden på beaufort er bedre imo. I tillegg er lommen på ryggen på beaufort ganske praktisk.

Skrevet

Flere her som har bestilt fra TheTieBar

Bestilte en pakke der i fra den 08. januar og det ser ikke ut som at den flytter seg med rekordfart.

Siste melding fra USPS er:

Processed through USPS Sort Facility, January 10, 2012, 11:31 pm, CHICAGO, IL 60666

Hva skal dette bety? At pakken har ligge i Chicago i 8 dager nå? Eller betyr det rett og slett at pakken er fraktet over til Europa og er utenfor USPS sitt område for pakkesporing?

Skrevet

USPS suger. Det hjelper heller ikke å sjekke ut posten.no, fordi de har identiske opplysninger. USPS har bare glemt å oppdatere statusen på pakken din. Det kan hende den er på vei, eller isåfall er i tollen i Norge.

Skrevet

Det er ofte det tar flere dager fra en pakke kommer til Norge til usps oppdaterer det på sidene sine. Posten gjør det umiddelbart.

Skrevet

Har sett for mye på BE lately.. Hvor får man tak i pin collar skjorter? Jeg går i tweed på VGS, så jeg er mann til å bære pin collar også :cool:

• Liker 1
Skrevet

Noen som har en teori om hvordan i huleste Carson i homsepatruljen i det hele tatt får lov til å kle opp menn? Jeg ler meg i hjel hvert program jeg snubler over.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har tatt tidsperiode med i betraktningen, men får det likevel ikke til å make sense..

Edit: sjekket raskt og det er fra 2003-2007.

Endret av fervent
Skrevet

Har sett for mye på BE lately.. Hvor får man tak i pin collar skjorter? Jeg går i tweed på VGS, så jeg er mann til å bære pin collar også :cool:

facepalm.gif

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...