Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"De der cowboystøvlene dine var stygge ass, liker sånne her mye bedre" kom det fnisende fra en jente igår. Hun snakket om mine herring coltham, mens hun pekte på et par sorte "dressko" fra økonomisko, selvsagt falskt lær, med smal firkantet tupp. Hun er 18. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, men (unge) jenters meninger om herreklær er litt vel sjokkerende av og til. :p

Endret av spinkeljaevel
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Det er godt å høre. Blir det verre med skinnhansker?

 

Personlig bryr jeg meg sjelden om fargen på ytterjakken i det hele tatt. Den dekker store deler av antrekket,og er som regel helt nøytral, så det er ikke så farlig imo. Man skal ha en ganske omfattende jakkegarderobe om man skal ha alle typer jakker i alle de fargene man trenger til forskjellige antrekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I dag har jeg ryddet i PSene mine og lagt ut noen for salg på tidssonen. Da jeg ryddet fant jeg ut at jeg trenger noen helt enkle. Eller for å si det med andre ord, noen som går til alt. Har sjekket ut The Tie Bar og Kent Wang uten å finne noe som falt i smak. Noen som vet om andre merker/forhandlere jeg kan sjekke ut som passer prismessig til en student? Jeg veldig glad i polka dotter og foretrekker silke. :new_woot:

Lenke til kommentar

Første skoledag, klærne var bra. Håret derimot.. Skal klippe meg i dag, vil ikke ha sånn hipster-cut, men noe originalt, noe som ikke alle andre gutter på skolen har, men som står til klærne. Noen idèer?

Hva slags klær bruker du da?

Skjorte, cardigan, losjakke, jeans og egentlig noen vintersko/skinnsko, men de var utrolig vonde å gå med p.g.a jeg har gnagsår, så da ble det joggeskoene jeg bruker i gymmen i dag :p Har noen V-neck gensere og noen chinos og flere jeans også, men det er noe rundt dette som blir stilen framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...