Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok det er flere her, inkludert meg selv, som har funnet noen "juveler" de ikke ønsker å dele.

 

Personlig deler jeg det meste av det jeg finner av kupp og spennende ting, og jeg har gjort det i ganske lang tid. For meg er det noe av poenget med å være på dette forumet, og jeg har virkelig trodd at andre brukere ser det på samme måte. Jeg vil tørre å påstå at jeg har tilført forumets brukere ganske mye ved å gjøre det, og jeg har gitt langt mer enn jeg har fått igjen av å være her, men det blir ikke like fristende å fortsette med det hvis jeg vet at andre sitter og holder igjen og er smålige. Nå kjenner jeg jo Alex, så for meg er det bare å sende han en melding, men jeg hadde blitt litt skuffet om en jeg ikke kjente hadde gjort det samme og jeg visste at jeg gikk glipp av noe. Det hadde hvertfall ikke ført til at jeg hadde blitt mer villig til å dele lignende ting selv...

Selv deler jeg vel det aller, aller meste, men ofte tenker jeg ikke over at jeg kan legge ut noen linker når jeg kommer over de. Og mye tenker jeg ikke på som "deling", men rett og slett bare svar på spørsmål. Når jeg ser spesifikke spørsmål som jeg kan svare med en god link, så gjør jeg alltid det. Jeg synes litt av essensen av MoV er nettopp det at det deles så mange gode ressurser, gode kjøp og tips her, og det er nettopp derfor jeg også deler det aller meste jeg tenker kan være av interesse, selv om det kanskje ikke er så mye.

Jeg kjøper også gjerne ting andre her har kjøpt, men det er fordi jeg da kan få tilbakemelding om kvalitet, størrelse osv. i tillegg til seriøsiteten til nettbutikken/selgeren. Litchfield har jeg jo f.eks. kikket på lenge, men når jeg kunne få besvart en del spørsmål angående de kan jeg jo kjøpe med litt større trygghet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok det er flere her, inkludert meg selv, som har funnet noen "juveler" de ikke ønsker å dele.

 

Personlig deler jeg det meste av det jeg finner av kupp og spennende ting, og jeg har gjort det i ganske lang tid. For meg er det noe av poenget med å være på dette forumet, og jeg har virkelig trodd at andre brukere ser det på samme måte. Jeg vil tørre å påstå at jeg har tilført forumets brukere ganske mye ved å gjøre det, og jeg har gitt langt mer enn jeg har fått igjen av å være her, men det blir ikke like fristende å fortsette med det hvis jeg vet at andre sitter og holder igjen og er smålige. Nå kjenner jeg jo Alex, så for meg er det bare å sende han en melding, men jeg hadde blitt litt skuffet om en jeg ikke kjente hadde gjort det samme og jeg visste at jeg gikk glipp av noe. Det hadde hvertfall ikke ført til at jeg hadde blitt mer villig til å dele lignende ting selv...

 

Du har forstått det :)

 

"Forwarded to the facility in the destination city", betyr det det lokale postkontoret montro?

Lenke til kommentar

En liten spøk. Jeg er selvsagt enig uavhengig av om jeg hadde hatt han på facebook eller ikke. Jeg ser ingen grunn til å "tease" på forumet om man ikke ønsker å dele det med alle. Folk skal selvsagt få holde ting for seg selv om de ønsker det, men da behøver man ikke skrive det på forumet.

 

Jeg kan ikke si at det bryr meg så voldsomt uansett, men jeg ser jo at det provoserer noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det ble diskusjon. Trodde det var hovedfunksjonen ved dette forumet.

 

Jeg kan også skrive at "forresten så hater jeg jøder og negere" og lage diskusjon ut av det.

 

Hipp hurra, dette var givende!

 

edit: ikke at jeg gjør det, men det var et eksempel...

 

Gjør hva faen du vil, ytringsfrihet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...