Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor store skal skotrær egentlig være? Jeg fikk tilsendt 3 nye skotrær fra Cedarville, men når jeg putter de oppi skoene så blir ikke spingfjøren i skotrærene spent engang. I tillegg fyller de ikke skoene helt i bredden, men skotrærne fyller skoen greit ved rista. Er de for små?

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Da jeg sansynligvis ikke er hjemme når pakken fra Herring kommer, lurer jeg på hva som har skjedd hos dere? (Må vel være noen som ikke var hjemme da pakken kom:p )

 

Lurer også på om jeg bare skal skifte leveringssted? Er det noe stress? Må Herring vite om det, eller bare endrer jeg på UPS sine sider?

Lenke til kommentar

UPS er fantastiske, de henger en lapp på døren/postkassen med info om at de har vært der, når de forsøker neste gang, og et telefroninummer du kan ringe for å avtale at de evt. skal komme et ammet tidspunkt. I hvert fall så lenge de leverer selv, mener å ha lest noe om at de samarbeider med Bring i noen tilfeller (ugh).

Lenke til kommentar

Da jeg sansynligvis ikke er hjemme når pakken fra Herring kommer, lurer jeg på hva som har skjedd hos dere? (Må vel være noen som ikke var hjemme da pakken kom:p )

 

Lurer også på om jeg bare skal skifte leveringssted? Er det noe stress? Må Herring vite om det, eller bare endrer jeg på UPS sine sider?

 

Jeg satt leveringsadressen til kontoret. De leverte til og med på varemottaket slik at de som går med posten på huset kom opp til meg med den.

Ellers ville jeg valgt å få sendt den til skolen osv.

Lenke til kommentar

Da jeg sansynligvis ikke er hjemme når pakken fra Herring kommer, lurer jeg på hva som har skjedd hos dere? (Må vel være noen som ikke var hjemme da pakken kom:p )

 

Lurer også på om jeg bare skal skifte leveringssted? Er det noe stress? Må Herring vite om det, eller bare endrer jeg på UPS sine sider?

 

Jeg satt leveringsadressen til kontoret. De leverte til og med på varemottaket slik at de som går med posten på huset kom opp til meg med den.

Ellers ville jeg valgt å få sendt den til skolen osv.

Okei, satser på at det går seg til.

 

Skrev forresten +47 forran nummeret :p

 

E: noen som vet om fremdriften stopper opp i helgene innenfor de Norske grenser?

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...