Jostein K. Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Den mørkerøde chinosen ble i hvert fall solgt på Weekdays i Bergen for et par måneder siden.
Atmosphere Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en mørkerød bukse, hva synes folket om denne? Tenkte jeg skulle bruke den sammen med navy quilted jakke og mørkebrune semska chelsea boots. Har en nesten lik fra NN07.
lokeland Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg en mørkerød bukse, hva synes folket om denne? Tenkte jeg skulle bruke den sammen med navy quilted jakke og mørkebrune semska chelsea boots. Ikke kjøp chinos fra Cheap Monday. Stoffet er antakeligvis veldig tynt. Hadde heller satset på NN.07 som har chinos i samme farge. Endret 17. september 2011 av lokeland
NgZ Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 CM selges blant annet på Sole og Weekdays (?). Møkkabutikker begge to, men buksene er fantastiske. Vel,etter et par måneder hade den ene knappen spist seg gjennom stoffet som ligger utenpå. Etter et par måneder til ble det hull i skrittet, og buksen var det bare å kaste. Fatter ikke hvorfor jeans jeg bruker går i stykkr så fort, det skjer jo aldri med chinos. Skjønt, mtp knappen i cheap mondays-buksen, mistenker jeg svært laber stoffkvalitet for å ha skylen i akkurat et tilfellet.
lokeland Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Og dårlig sying. Den ene knappen på mine chinos fra CM datt av kun etter noen få dager. Heldigvis er jeg så tynn at jeg aldri får stoffet til å ryke, men dæven så mye stryking det ble på meg etter at jeg kjøpte de. De blir jo kjempekrøllete bare du ser på dem. Det var 500kr jeg lett kunne spart meg for, tror nesten H&M-bukser til 200kr har bedre kvalitet.
Jann - Ove Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Hvor finner jeg enkle og varme skinnhansker på nett? Ja, jeg fryser allerede på hendene +1 Har ikke noe imot å fryse, men huden min begynner å protestere... Så jeg må snart se om jeg finner noe egnelig. Har sett meg ut Arcteryx Alpha SV til vinteren virkelig kommer. Men før det blir kaldt nok til at det er vits med såpass hadde det gjort seg med noe enklere. + pappa har bedt meg se etter alt som fins av enkle skinnhansker på nett, siden han ikke er fornøyd med de han finner i butikkene lokalt. Han er ute etter noen slike, av god kvalitet: ( Granqvist M1001 - som jeg ikke finner til salgs noe sted...)
Jonas. Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Søren ta. Jeg klarte å miste favoritt-PSet mitt på vei til skolen i dag. Får vel ta turen innom Gieves & Hawkes eller noe å se om de har noe som kan erstatte det... Hvilket jeg tviler på. Lol, hvordan klarte du å miste en PS? Jeg var på vei til skolen, og i den tro at det var kaldt, tok jeg på meg min nye, meget varme, dobbeltspente dress. Dette ble litt for varmt, så jeg tok av meg jakken og bar den over armen mesteparten av den nokså lange veien til skolen. Det som dermed må ha skjedd var at PSet har sklidd ut av brystlommen, hvilket jeg oppdaget da jeg tok på meg jakken igjen...
Essem Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Du klinte til med dobbeltspent dress på skolen ja. Flott a gitt. 1
lokeland Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Etter hva jeg har fått med meg kan han faktisk det. Lucky *****.
fnats Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 (endret) Edit: "Jonas.", studerer du på høyskole, universitet eller VGS med tanke på at du bruker dress på skolen? Ble bare nysgjerrig. Er du tilfreds nå, NgZ? Endret 17. september 2011 av fnats
NgZ Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 (endret) Hadde den vært norsk, hadde han nok ihvertfall lært seg at det ikke er noe som heter "hvordan skole". Endret 17. september 2011 av NgZ
Balthier Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 hei. hvor skal midseksjonen, eller "beltet" gå i et jakkeantrekk for herrer. f.eks i en trenchcoat. heavy diskusjon med dama om en jakke her sjø.
Balthier Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 asså, jeg mener det på innsiden av albuen, der hvor punktet som forbinder under og overarm befinner seg. er dette riktig?
Uncle Scrooge Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Hvilken farge på skjorten passer "best" med grå/lysegrå chinos?
Noburu Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 lyst blått og hvitt, og alt mulig annet egentlig.
Jonas. Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Jeg går på VGS, men er på et halvt års utveksling til England, og der er det dresscode på skolen. Nå skal det sies at de innfødte () ikke legger så altfor mye i denne dresscoden, men det gjør vi norske som er her.
Tablespoon Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 (endret) Hva var det merket som lagde skinnvesker og bagger som ble diskutert mye her før? Mener å huske det var noe på s, men er ikke sikker. Endret 17. september 2011 av Tablespoon
Vertical^ Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 (endret) Filson eller Saddlebackleather? Endret 17. september 2011 av Vertical^
Rankiz Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Er veldig fornøyd med min Thin Finn nudie jeans raw denim, men problemet er at den er så trang rundt leggene at jeg mister blodtilførselen (beinet sovner). Kan prøve å vaske den nå for så å strekke den sidelengs når den er våt, men noen som kunne anbefalt en annen jeans med tynt stoff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå