Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gant UK store shipper ikke til Norge. Ser forresten at House of Fraser har den, og de shipper til Norge. Den koster 70 pund + frakt + moms og moms på frakt + toll. Da er vi godt over 1000-lappen for en pique. Er det ikke meningen at de butikken som forhandler Gant skal ha det meste av kolleksjonen ?

Lenke til kommentar

Er det ikke meningen at de butikken som forhandler Gant skal ha det meste av kolleksjonen ?

 

Nei. Det ville da vært umulig? En butikk som Rolfsen fører Burberry, PRL, Gant, Armani, Red Wing, Swims, Filippa K, ToS osv osv - hvordan i alle dager skal de få alt av alle? Men at de kanskje (les: kanskje) har mulighet til å skaffe fargene for deg er nok ikke helt utenkelig. Mitt tips ville vært å høre med de i Victory One, kanskje de kan fikse det. Selv fikk jeg ei NN07 bukse fra Capone i en farge de ikke hadde i butikken, så det er nok kanskje en liten mulighet.

Lenke til kommentar

Kudos til den som gidder å lage det, men det blir en latterlig stor liste og det blir mye vedlikehold med den, og for å være helt ærlig er det ikke vanskelig å søke på SF og andre store sider og finne utmerkede tips der.

 

Så forresten noen at Språkrådet anbefalte at vi ikke brukte catwalk, men motemolo? Herregud jeg ler fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...