Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Joda, brukte wax (som fjernet prislappen), men selv en toller skal være passe dum om de tror at den koster under 200kr :p Sikkert ingenting å være nervøs for.

Ganzo: Det var en random bukse (tror det var Levis, kanskje 501) som viste seg å være "high rise". Så joda, den sitter den, men aaaaaalt for høyt oppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, brukte wax (som fjernet prislappen), men selv en toller skal være passe dum om de tror at den koster under 200kr :p Sikkert ingenting å være nervøs for.

Ganzo: Det var en random bukse (tror det var Levis, kanskje 501) som viste seg å være "high rise". Så joda, den sitter den, men aaaaaalt for høyt oppe.

Ikke 200, men 1000. Er fullt mulig å få en frakk til under 1000,-.

Lenke til kommentar

Joda, brukte wax (som fjernet prislappen), men selv en toller skal være passe dum om de tror at den koster under 200kr :p Sikkert ingenting å være nervøs for.

Ganzo: Det var en random bukse (tror det var Levis, kanskje 501) som viste seg å være "high rise". Så joda, den sitter den, men aaaaaalt for høyt oppe.

Ikke 200, men 1000. Er fullt mulig å få en frakk til under 1000,-.

Pakken er merket med en verdi på under 200kr, derfor jeg kommenterte det. Men den gikk rett igjennom uansett!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Takk for innspill til mappe til Macbook Pro, jeg likte veldig godt fra shuky. Det var en snedig festemekanisme de hadde brukt. Jeg har vurdert den du linket, Jørgen. Atald: Jeg var ikke så fan av den, men takk uansett ;)

 

Dersom noen har flere forslag så er det bare å komme med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...