Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En uhyggelig prikk på rullebladet vil medfølge et sådan lovbrudd. Prikken vil riktig nok forsvinne om noen år, men inntil da kan den hindre deg i å gjøre ganske mye.

Endret av SLIguy
Skrevet (endret)

Jf. Strafferegistreringsloven § 6. 2-10 år er fristen. Bøter/forelegg forsvinner hvis attesten er mer enn 2 år gammel, og alvorlige forbrytelser forsvinner etter 10 år. Dette gjelder da vanlig/ordinær politiattest, men forholdene vil for alltid være lagret i en uttømmende politiattest. Uttømmende politiattest er noe som må kreves særskilt som følge av at informasjonen kanskje ikke er synlig i den ordinære politiattesten.

Endret av SLIguy
Skrevet

Krysser fingrene for at de lar det gå. Har en plan om å komme meg til New York igjen om ikke så alt for lenge, så dokumentforfalskning er hvertfall uaktuelt. :)

Skrevet (endret)

Det beste er å opptre som en mest mulig ærlig og redelig person. Om det skulle være oppgitt feil verdier, så er det bare å betale de ekstra kronene som blir forlanget av tollen.

Endret av SLIguy
Skrevet

selv om det forsvinner fra bøteattester vil det fremdeles være synlig i straffesakssystemene. dette blir det dog en endring på når den nye politiregisterloven trer i kraft.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er bare litt nysgjerrig, men hvor mye penger bruker dere i gjennomsnitt på klær i måneden?

Kommer ann på om jeg er ute og reiser eller ikke

Skrevet

Jeg kjøper omtrent 75% av mine klær i utlandet ja. Noe fast budsjett har jeg ikke men ca. 1000-1500-ish i måneden? Utvides selvsagt om nødvendig. Jeg er ingen shopper egentlig.

Jeg reiser en del mer enn den vanlige mannen i gata.

Skrevet

Kommer veldig an på, men kanskje i snitt mellom 1000-2000,-.

Går jo ofte noen mnd hvor det eneste jeg kjøper er ett sokkepar til mnd hvor jeg kjøper mye.

Bare denne uken har jeg brukt mer enn jeg brukte på klær til meg selv i januar.

Skrevet (endret)

Hva synes dere om å bytte til messingknapper på en navy blazer i kordfløyel? De knappene som sitter på er samme farge som stoffet, så jeg tenkte å gjøre den litt mer spennende.

Endret av -drugiS-
Skrevet

Vet ikke jeg ass. Jeg kjøper ikke så ofte, men når jeg kjøper så kjøper jeg gjerne endel. Skal ha noe nå, men da har jeg ikke kjøpt noe særlig siden før jul, men da brukte jeg jo 4700,- på en handel.

Skrevet

Siste året har jeg brukt litt over 2500 i måneden i gjennomsnitt, men det har blitt veldig lite de siste månedene.

Gleder meg til seilsesongen starter igjen og jeg kan tjene litt penger, hvis jeg ikke skaffer meg en jobb før den tid.

Skrevet

Hva synes dere om å bytte til messingknapper på en navy blazer i kordfløyel? De knappene som sitter på er samme farge som stoffet, så jeg tenkte å gjøre den litt mer spennende.

Litt usikker der, tror kanskje det vil se litt malplassert ut.

Har du ett bilde av blazeren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...