Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som prøver i butikk for så å kjøpe på nett: Hva sier dere til den stakkars ekspeditøren som står der når dere har funnet noe som passer perfekt? :p

 

"Denne satt jo bra, jeg får tenke litt på den."?

 

Selv syns jeg sånn er dritkleint, så jeg betaler heller mer og kjøper i butikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere som prøver i butikk for så å kjøpe på nett: Hva sier dere til den stakkars ekspeditøren som står der når dere har funnet noe som passer perfekt? :p

 

"Denne satt jo bra, jeg får tenke litt på den."?

 

Sier bare at jeg er usikker. Det gjør jeg stadig uansett om jeg handler vanlig eller prøver en størrelse for å handle på nettet.

Lenke til kommentar

Selv syns jeg sånn er dritkleint, så jeg betaler heller mer og kjøper i butikk.

Jeg gjør det samme, men mr fordi jeg synes det er ekstremt frekt, enn fordi det er kleint. Men så føles det jo kleint fordi jeg synes det er frekt. Butikkene er ikke betalte showroom heller.
Lenke til kommentar

Dere som prøver i butikk for så å kjøpe på nett: Hva sier dere til den stakkars ekspeditøren som står der når dere har funnet noe som passer perfekt? :p

 

"Denne satt jo bra, jeg får tenke litt på den."?

 

Selv syns jeg sånn er dritkleint, så jeg betaler heller mer og kjøper i butikk.

Det spørs hvor stor prisdifferansen er. Jeg kjøper heller på nettet, når jeg kan spare betydelige beløp. Hvis noen tilbyr samme vare til en lavere pris, ser jeg ingen grunn til å kjøpe i butikk for å ha god samvittighet …

Lenke til kommentar

Dere som prøver i butikk for så å kjøpe på nett: Hva sier dere til den stakkars ekspeditøren som står der når dere har funnet noe som passer perfekt? :p

 

"Denne satt jo bra, jeg får tenke litt på den."?

Jepp.

Pleier å si noe sånt som "dette var veldig interessant, men jeg får komme tilbake til det senere".

 

Nå skal det sies at jeg svært skjelden gjør dette innen klær. Kanskje jeg aldri har gjort det, bortsett fra noen dyre sko en gang.

 

Skulle jeg velge å investere i en veldig dyr frakk eller noe, og så det var billigere på nett, ville jeg dratt å prøvd i butikk og dratt denna replikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...