Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En pique av lacoste-krokodiller, ser det ut til.

 

Dessverre er den ikke hvit, er en blå chambray-skjorte, så klor går ikke. Men den har vært i vann med zalo i et par timer nå, tror det har løsnet ganske greit, hvis ikke har jeg en grei unnskyldning for å kjøpe ny :p

 

Du kan jo prøve å kjøpe sånn vanish spray (flekkfjerning) og spraye på før vask.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om gutter som går i jenteklær? Går ofte forbi jenteklesbutikker, og ser masse fete plagg jeg kunne tenkt meg selv, men har ikke "tørt" å slå til ennå.

 

Edit: Snakker selvsagt om t-skjorter, gensere og vanlige bukser.

 

Edit 2: Buksa på han her er jo såkalt en "jentebukse" som er litt tight. Digger det!

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar

Hadde vært litt greit med noen eksempler.

Men så lenge de ikke sitter helt likt på deg som på en jente, dvs at ting er kort ol.

Så ser jeg egentlig ikke problemet.

 

Nei, hvis du ser på det bildet av Niklas Vindel (i linken jeg linket til) så er det noe slikt jeg tenker på. Jentebukser er jo som regel tightere (noe jeg vil ha) enn vanlig guttebukser (?). Men ikke noe tighetere enn det på bildet, vil jo ikke være helt innesperra i buksa :whistle:

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar

Det stemmer ikke helt, det er mange herrebukser som er veldig tighte! Du må bare finne de rette modellene ;)

 

Ja veit, men har kun funnet en bukse som sitter perfekt og er tight, men den var jo sykt dyr da. Normale jentebukser er jo som regel litt tighte i formen og mye billigere og da slipper man å betale ekstra for en dyrere herremodell.

Lenke til kommentar

Cheap Monday, er det en nettbutikk eller?

 

Cheap Monday er et klesmerke somhar basert seg på relativt billige klær. smile.gif Jeansa deres koster fra 400,- og opp til 600,- - 700,- sånn ca. I tilegg har de diverse andre plagg som skjorter, cardigans, solbriller, ziphoodies etc. Nelly.no, Caliroots.com, Sole Service, Freudinan(?) Kicks, Pepper og S&S vet jeg hvertfall at fører Cheap Monday. Er ikke alle de nevnte sjappene som har de tighte unisex-modellene deres da.

 

Hvis du vil ha tighte unisex-jeans kan du jo også sjekke ut Criminal Damage og Dr. Denim på Junkyard.no. smile.gif Mener også at H&M sin Fit Sliq (:ninja:) -modell er rimelig tettsittende.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...