Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ca. 183-185

 

vis jeg har målt riktig rundt brystet, er jeg 82 cm rundt. Jeg har veldig lange armer, så sliter med å få det langt nok på armene. veier 67 kg.

 

Kom deg på treningssenteret gutt! Jeg er 176cm lav, 100cm rundt kassa og jeg anser meg selv som for tynn.. Fyller jo knapt ut størrelse Small.

Lenke til kommentar

Vurderer å bestillle denne buksa, da butikken som selger den har 60% rabatt av fullpris. Eneste problemet er at da må jeg bestille i strl. 31/34, og jeg er vel bare 31" eller 32" i bukselengde, så da må den jo legges opp. :p Men hvordan er det å legge opp en slim-bukse? Vil det se rart ut eller går det greit? Og er det noen som i såfall har en formening om pris for å legge opp, og hvor i Tønsberg jeg kan få gjort det? :)

Lenke til kommentar

Her skal de jo sies at jeg er 16 år og ikke ferdig utviklet. Når en nærmer seg 20 år er det normalt å bli litt bredere.

 

Til han som sa at jeg måtte komme med på trening: Jeg driver med langdistanseløping, så å være lett (og ha stor motor), er en stooooor fordel.

Lenke til kommentar

Damn, da ser det ut til at Asos har mistet pakken min.

En kamerat fikk ihvertfall den beskjeden da han sendte mail for 2 dager siden, jeg sendte mail i dag, og nå er det en del timer siden den " We answer within 1 hour, 24 hours a day, 7 days a week" -greia deres :ermm:

Kjempegøy å vente i over to uker for så å ikke få det jeg har bestillt, og enda bedre, noe av det jeg bestillte er de nå utsolgt for :hrm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...