Anette_ Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Skulle hatt XS jeg og, visste ikke at det fantes jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Bula-bukser! tkb: Jeg har kontakter, og får det for halve prisen minst. Lenke til kommentar
tkb Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 bestiller de fleste skoene fra eastbay jeg. vet stort sett hvilken størrelse som passer best i de fleste merker Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Skal ha avslutningsfest med klassen straks. Tenkte jeg skulle bruke dress på avslutningsfesten og jeans, t-skjorte og blazer på avslutningsFESTEN. Noen som vet om noen gode nettbutikker som selger t-skjorter? Trenger noe nytt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Må dere nerder absolutt ha nettbutikker? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Må dere nerder absolutt ha nettbutikker? Ikke alle som bor i Oslo. Lite spennende butikker i grenlandsområdet f.eks. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Må dere nerder absolutt ha nettbutikker? Selvfølgelig...gidder ikke å bevege meg mer en nødvendig Egentlig tenkte jeg mest på det i og med at svært få butikker har oppe nå. Tenkte bare jeg skulle kikke litt. Lenke til kommentar
tkb Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Må dere nerder absolutt ha nettbutikker? Liker ikke å kjøpe noe særlig med klær fra nett, men sko greit, for vet hva som passer. Blitt en del par etterhvert.. hehe Nerd faktisk Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 T-skjorter og sko går fint, men ikke bukser, jakker og slikt. Vet likssom hva jeg bruker i sko og hvor store t-skjorter jeg bruker, men med bukser er det mye større forskjell. Noen har bootcut, noen går inn ved beina osv. og da må jeg nesten prøve dem for å se om jeg liker dem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Må dere nerder absolutt ha nettbutikker? Liker ikke å kjøpe noe særlig med klær fra nett, men sko greit, for vet hva som passer. Blitt en del par etterhvert.. hehe Nerd faktisk Du skjønte hva jeg mente. Nettbutikker er ikke alltid det beste det å kjøpe ting. Har du ingen mulighet til å dra til Oslo og vandre ned Bogstadveien og Hegdehaugsveien? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Veit du ikke liker nettbutikker Joachim, men jeg bare lurer på om noen har brukt denne butikken her før? http://www.oboy.de/index.php?ref=1910&affi...=1&ad=GOCLUBENO Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Haha. Den siden var gay Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Veit du ikke liker nettbutikker Joachim, men jeg bare lurer på om noen har brukt denne butikken her før? http://www.oboy.de/index.php?ref=1910&affi...=1&ad=GOCLUBENO er du serriøs nå? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Han liker bare å hetse JoachimR Lenke til kommentar
paroa Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Han liker bare å hetse JoachimR Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Er jo ikke akkurat noen "eksklusiv" side - men så ut til at de hadde greie boxere, om ikke annet. Paroa mente det nok seriøst.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hva med noe hvitt da? Jeg liker det litt siden det passer til den solbrune kroppen min... Endret 31. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Rosa fremhever hudfarven! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Rosa fremhever hudfarven! Jeg synes hvit gjør jobben bedre hos meg, men jeg kan prøve litt med rosa til sommeren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå