Herr Brun Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 Spurte ikke du om det for noen måneder siden? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 Jo, og noen måneder før det igjen Men da har jeg spurt om hva jeg birde se etter, men følte det var enklere å bare vite om set var noen ting jeg burde styre unna. Har prøvd noen, men da har jeg følt at jeg har sett ut som en 80 år gammel professor. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 Kjøp en i marineblått, da ser du ikke ut som en gammel ræddis. Noe sånt som det her: http://eu.suitsupply.com/en/jackets/hudson-blue-plain/C910.html?cgid=Jackets, men gjerne litt lengre så den faktisk dekker rumpa di. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Scratch that. Har funnet noen greie i både navy og napoli blått. Jeg liker ikke å bestille klær over nettet, så jeg tror jeg holder meg til ordentlige butikker. De er vel hakket blåere enn den du linket til. Mer som denne,tror jeg. Jeg er bare usikker på hvor mye jeg skal legge i den. De jeg står mellom er veldig lik i passform, men prisen er på 1299 for den ene og 3399 for den andre. Ja, den dyreste likte jeg allerbest, men det var liten forskjell mellom dem. Endret 16. desember 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 I praksis umulig å si noe om de du har funnet, siden vi ikke vet noe annet enn prisen. Klassikeren er jo en blå blazer i hopsack med hornknapper. Blått er en bra start også fordi ingen reagerer på å gå i blått gang etter gang, men jeg ville ikke gått med f. eks. den samme gun club check-jakken på hver fest... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg fant ingen link hos de butikkene, så det blir kanskje litt vanskelig. Jeg vil jo gjerne kjøpe kvalitet, samtidig er det ikke et plagg jeg blir å bruke veeeldig ofte. De var veldig lik i stoff og passform, selv om den dyrere var litt mer behagelig. Den føltes "lettere": Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 Hva med å nevne butikk/merke da? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 Hva tenker folk om navy dressbukse, brune sko og blå/hvit aktig skjorte uten slips og jakke. Har en ganske ung proffesor som kler seg sånn og det ser utrolig bra ut. (No homo). Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 Det høres ut som det er helt passende til stillingen. En veldig klassisk kombinasjon. Lenke til kommentar
Populært innlegg SIcario Skrevet 17. desember 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Hva tenker folk om navy dressbukse, brune sko og blå/hvit aktig skjorte uten slips og jakke. Har en ganske ung proffesor som kler seg sånn og det ser utrolig bra ut. (No homo). Bra du presiserte. Homoalarmen gikk her i gården, ihvertfall. Endret 17. desember 2015 av JorgenH 10 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 Presiser gjerne hva som er homo med det, "JorgenH". Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Presiser gjerne hva som er homo med det, "JorgenH". Haha, bra jobba med å catche ironien. Endret 18. desember 2015 av JorgenH 5 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Ironi over internett er kjent for å ikke fungere. Og for all del så vil jeg tro folk her tok deg seriøst og var enig med deg der - slik som det er her inne. Endret 18. desember 2015 av Lami Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 Ironi over internett er kjent for å ikke fungere. Og for all del så vil jeg tro folk her tok deg seriøst og var enig med deg der - slik som det er her inne. Ikke enig. Ironi fungerer ofte ganske bra på internett. Hva er du så bitter for, forresten? 7 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2015 Ironi over internett er kjent for å ikke fungere. Og for all del så vil jeg tro folk her tok deg seriøst og var enig med deg der - slik som det er her inne. Hæ? Virkelig? 5 Lenke til kommentar
Kakemons Skrevet 19. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2015 Hei! Nettopp flyttet tilbake til Bergen og tenkte jeg kunne spørre her istedenfor å lage en ny tråd. Trenger en ny dress før nyttår (evt. jul) til rundt 2-4k. Hvor i Bergen får man mest for penga? Tenker da på at Selected Homme, Volt ol. ikke er aktuelt da jeg føler kvaliteten er så som så. Er også på utkikk etter slimfit jeans som sitter godt og har god kvalitet. Har dere noen butikker å anbefale? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2015 Hans H, Scabal, Vincci, Frislid 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2015 Hei! Nettopp flyttet tilbake til Bergen og tenkte jeg kunne spørre her istedenfor å lage en ny tråd. Trenger en ny dress før nyttår (evt. jul) til rundt 2-4k. Hvor i Bergen får man mest for penga? Tenker da på at Selected Homme, Volt ol. ikke er aktuelt da jeg føler kvaliteten er så som så. Er også på utkikk etter slimfit jeans som sitter godt og har god kvalitet. Har dere noen butikker å anbefale? House of Singles har ok dresser som ikke koster allverdens. Ligger vel på Kløverhuset, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 20. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2015 Ville dere reagert på fargen på denne dressen i en begravelse? Har bare navy og har ikke rå til å handle inn sort dress nå i julestria. Bruker hvit skjorte, sort slips og sorte sko til.(Antrekket så forøvrig ganske dass ut, men tenker på fargen) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2015 Uproblematisk. (fargen, altså. Resten var jævlig.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå