Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i oktober (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Ganske god måned for de med konsoller og ikke gidder å spille spill på PC. Men desverre så er Assassin's Creed 3 til PC i november, Resident Evil 6 kan være utsatt til 2013 på PC

 

Eneste jeg kan tenke meg å kjøpe denne måneden er en haug med HD remakes og Forza Horizon (om demoen imponerer meg).

 

Jeg vil heller vente noen måneder for en bedre spillopplevelse på PC.

 

Resident Evil 6 er publisert på steam men det står skrevet "2013".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WRC 3

War of the Roses virker utrolig kult!

Jeg avbestilte fra Steam etter å ha prøvd demoen. Kult konsept, alt tyder på dårlig utførelse.

 

 

WRC 3

Ut ifra demoen er WRC 3 like dårlig som de to foregående

 

Dishonored, Forza Horizon og kanskje Doom 3 BFG blir nok de eneste fra denne måneden. Forza blir kjøpt senere når det har sunket under 200,- fra utlandet (Jeg gidder ikke støtte Turn10/Playground med mer når de har en så bedriten politikk på DLC.)

Lenke til kommentar

Fack meh! Hate slike måneder. Lyst på alt, og vil prøve alt. Men...ingen coins. Kjøpte just Tekken Tag 2, så det blir nok bare RE6 denne mnd.

 

Neste mnd. blir Hitman øverst på lista, rett etter Far Cry 3.

 

Er det noen andre som sliter å blir ferdig med spillene før noe annet kommer ut?

Lenke til kommentar

For de som liker simulatorspill så kommer Giants med Farming Simulator 2013 i slutten av måneden.

 

For ikke å snakke om Euro Truck Simulator 2!

 

Mer sans for Farming Simulator pga det store modding miljøet (noe av det artige er faktisk å lage egne kart og maskiner), men Euro Truck Simulator 2 ser ut til å bli en etterlenget oppgradering i sjangeren, som jevnt over inneholder dårlige simulatorer.

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt Pokemon Black 2 og Assassin's Creed III, og jeg snuser litt på Dishonored og Forza Horizon. Forhåpentligvis blir også Retro City Rampage endelig lansert denne måneden(lanseringstraileren er visstnok like rundt hjørnet).

 

Totalt sett virker det som om det blir en bra spillmåned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...