Gå til innhold

PL - 29.09.12: Arsenal vs Chelsea


archongamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de.

 

Jeg tror du mener det du skriver.

Podolski er så elendig at han scorer på dødball.

 

Har jeg noen ganger nevnt hvor god Podolski er? Neppe, din smartass medgangssupporter.

Dere hadde ikke så mange sjanser mot Arsenal, bare to mål som ville ha blitt unngått hvis vi hadde førstekeeper + Mertesacker. Bare flaks.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Noen av oss har sett han i Ligue 1 også. Giroud er en meget god spiss.

Jeg kunne ikke bry meg mindre om hva han har gjort i Ligue 1. Chamakh var en stjerne i Ligue 1. Giroud har underprestert i hver kamp han har spilt i ligaen. Hva med å kalle en spade for en spade. Han er på vei til å miste støtten på tribunen og da er det vanskelig å snu det.

Chamakh scorte aldri mer enn 13 mål på en sesong i Ligue 1. Giroud scorte 12 i sin første sesong i Ligue 1 og 21 i sin andre.

 

Det som forøvrig er noe bekymringsverdig er at at han scorte 19/21 i andre omgang, og det virket som han trengte tid på å komme seg inn i kampene. Virker ikke som han får den tiden enda.

 

Foreløpig er jeg skuffet, men velger å se positivt på egenskapene som fører til at han har kommet seg til såpass mange store sjanser.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de.

 

Jeg tror du mener det du skriver.

Podolski er så elendig at han scorer på dødball.

 

Har jeg noen ganger nevnt hvor god Podolski er? Neppe, din smartass medgangssupporter.

Dere hadde ikke så mange sjanser mot Arsenal, bare to mål som ville ha blitt unngått hvis vi hadde førstekeeper + Mertesacker. Bare flaks.

Hadde han vært medgangssupporter hadde han vel byttet til City mens AVB var hos Chelsea. Skal ikke nekte for at vi er heldige på det siste målet, men det første var herlig kjempet og improvisert av Torres.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Grunnen til at Arsenal ikke vinner, er fordi de hele tiden produserer middelmådigheter i mål.

 

Seaman og Lehmann var de eneste spillerne jeg vil rangere i verdensklassen.

Ingen av Almunia og Fabianski kunne noengang bli en topp 10-keeper i Premier League, spesielt ikke når de spilte 50/50. Ja, de bidro med noen TV-redninger som er Youtube-verdige, men da tar vi å ser på antall skudd mot...

Endelig, for Arsenal, så greide de å spille inn en ung keeper, som jeg personlig mener er bedre enn keepere som Al-Habsi, Green, Julio Cesar, Reina og Kenny. Szceszny (eller hvordan det skrives), som tilfeldigvis ble førstekeeper etter å ha spilt bra i debutkampen sin mot Man U, som han spilte, fordi de tilfeldigvis Fabianski, som var på vei til å bli fast etter flere år med 50/50-dueller med Almunia, som var på vei bort (og nå er solgt). DA greier Arsenal å gjøre et nytt kunststykke, de greier å få Sczezsny (eller hvordan det skrives), skadet. Dermed må en spiller som ikke engang var god nok for middelmådige klubber i Seria A (utlån), steppe inn. Navnet hans er Vito Mannone, og historien vil sikkert fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...